کد خبر: ۲۵۱۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

رونالدو: باید به کسب رتبه سوم فکر کنیم

«رونالدو نازاریو دالیما» مهاجم اسطوره ای فوتبال برزیل با انتقاد از نمایش تیم ملی این کشور در دیدار مقابل آلمان، گفت: تیم ملی فوتبال برزیل باید در دیدار رده بندی به پیروزی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: برزیل در بازی نیمه نهایی در برابر آلمان با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد تا بار دیگر از رسیدن به قهرمانی جام جهانی در خانه اش باز بماند.

به گزارش ایرنا، رسانه های خارجی گزارش دادند: رونالدو که رکورد گلزنی اش در جام جهانی را نیز از دست داد، به خبرنگاران گفت: ما بهای اشتباهات مان را به سنگین ترین شکل ممکن پرداختیم و باید هر طور شده به رتبه سوم برسیم. 

وی افزود: باید این شکست را هضم کنیم و با ترکیب بهتر در دیدار بعدی به نتیجه مطلوب برسیم.

ستاره سالهای دور فوتبال برزیل از مردم کشورش خواست تشنج در خیابان ها را کاهش دهند و بدانند که جام جهانی هنوز تمام نشده است.

سفیر صلح و دوستی فیفا در جام جهانی 2014 برزیل گفت: شکست بسیار تلخی بود و من نیز به عنوان یک برزیلی شگفت زده شدم، اما در این شرایط مسئولان فوتبال برزیل نباید مثل مردم گریه کنند یا در گوشه ای ساکت باشند، مهم این است که دوباره بلند شویم و شروع کنیم. 

رونالدو ادامه داد: جام جهانی می توانست برزیل را به اوج ببرد و حالا برزیل را نابود کرده است ولی مهم این است که به رتبه سوم فکر کنیم و در دیدار رده بندی شکست نخوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین