کد خبر: ۲۵۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
وی با اشاره به اینکه اگر عضلات خیلی ضعیف باشد با انجام نرمش‌ها، کمر درد شما بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: ابتدا با تکرار دو و سه بار آغاز و بتدریج هر روز یک حرکت به آن اضافه کنید تا به 20 یا 30 مرتبه برسد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک پزشک متخصص ارتوپد در خراسان‌شمالی گفت: یکی از علل مهم زمینه‌ساز کمر درد، ضعف عضلات اطراف ستون مهره‌ها و شکم است.

به گزارش ایسنا ، «ابوذر غفاری» اظهار کرد: پیش از نرمش‌های مخصوص کمر درد، چند دقیقه راه بروید تا بدن گرم شود و هر نوع ورزش که اذیتتان می‌کند را می‌توانید انجام ندهید.

وی ادامه داد: فقط نرمش‌هایی را انجام دهید که انجام آنها برای شما راحت است.

غفاری با بیان اینکه در هنگام انجام نرمش‌های مخصوص کمردرد باید آنها را با شدت و تعداد کم آغاز کرد، افزود: رعایت نکردن این نکته می‌تواند به بدن آسیب بزند.

وی با اشاره به اینکه اگر عضلات خیلی ضعیف باشد با انجام نرمش‌ها، کمر درد شما بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: ابتدا با تکرار دو و سه بار آغاز و بتدریج هر روز یک حرکت به آن اضافه کنید تا به 20 یا 30 مرتبه برسد.
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین
x