کد خبر: ۲۵۲۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
روایت یک نماینده از نشست مشترک دولت و مجلس

رییس جمهور نظارت را وظیفه و حق قانونی نمایندگان دانست

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه) مشترک دولت و مجلس گفت که رییس جمهور در این دیدار نظارت را حق و وظیفه قانونی نمایندگان عنوان کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایرج ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نشست امروز دولت و مجلس که به دعوت رییس جمهور و با حضور جمعی از وزرای دولت در پاستور برگزار شد، رییس مجلس،‌چند تن از نمایندگان، معاون پارلمانی رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن روحانی سخنرانی کردند.

وی افزود: آقای روحانی در این دیدار خود را فرزند مجلس دانست و گفت که نظارت حق و وظیفه قانونی نمایندگان است.

ندیمی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر لزوم تعامل مجلس و دولت تصریح کرد: آقای روحانی گفت دولت تلاش می‌کند این همراهی ادامه یابد.

وی مسائل اقتصادی، تحریم، مسائل منطقه‌ای و لزوم حمایت از کشاورزان و صنعتگران را از محورهای سخنان رییس مجلس در این دیدار عنوان کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنرانی روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه، کشاورزی، صنایع، فرهنگی و حمایت از تولید ملی اظهار کرد:‌ اظهارات روسای کمیسیون‌های مجلس بر تعامل دولت و مجلس جهت حمایت از تولید، لایحه استراتژی صنعت و معدن، رویکرد صندوق توسعه ملی به حمایت از مناطق محروم، نگرانی‌های رهبری در حوزه رهبری، برنامه ششم، خصوصی سازی و اصل 44 متمرکز بود.

ندیمی فضای نشست مشترک دولت و مجلس را صمیمانه توصیف کرد وگفت که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست در مورد حوزه‌های وسیع مربوط به فرهنگ و معاون پارلمانی رییس جمهور درباره تعامل دولت و مجلس سخنرانی کردند.

هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) میهمان ضیافت افطار رییس جمهور بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین