کد خبر: ۲۵۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۸

به گیرنده‌ها دست نزنید، بعد از شبهای برره

آفتاب‌‌نیوز : مهدی مظلومی، کارگردان این سریال، در گفتگو با خبرنگار تلویزیونی "مهر" درباره روند تولید این اثر ضمن اعلام این مطلب گفت: "بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مرحله تصویربرداری این سریال از هفته آینده آغاز خواهد شد. در حال حاضر، سریال مراحل نهایی ساخت دکور و صحنه را پشت سر می‌گذارد و البته متن قسمت‌های مختلف در حال نگارش است."

وی با اشاره به اینکه تاکنون بخشی از متن این سریال را دریافت کرده، خاطر نشان ساخت: "متن این سریال به سرپرستی محسن طنابنده و همکاری علی وارسته و محمد سهیلی در حال نگارش است و تاکنون 25 قسمت از این اثر آماده تولید شده است. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کار روی فیلمنامه ادامه دارد و زمان دقیق پخش این سریال مشخص نیست. چون در تولید این اثر عجله ای نداریم و قصدمان این است که پس از تولید حدود 50 تا 60 قسمت سریال پخش آن را آغاز کنیم تا دغدغه رسیدن سریال به آنتن را نداشته باشیم. زمان پخش این سریال به طور دقیق مشخص نیست. ولی اگر پخش آن از اسفند ماه امسال آغاز نشود، پس از 20 فروردین 85 شاهد پخش آن خواهیم بود."

مظلومی با بیان اینکه در تولید این مجموعه تلویزیونی هم تلاش کرده فضای متفاوتی ارایه کند، یادآور شد: "محور اصلی داستان این سریال درباره سرایدار یک خانه است که آن را برای مدتی کوتاه به گروه‌های تصویربرداری اجاره می‌دهد. این خانه مدتها است که از سوی صاحبخانه رها شده و از فعالیت‌های سرایدار بی‌خبر است. تا اینکه یک روز صاحبخانه، تصویر سرایدار و فضای کلی خانه خود را در تلویزیون می بیند و به خانه‌اش بازمی‌گردد تا آن را پس بگیرد."

در مجموعه تلویزیونی "به گیرنده‌ها دست نزنید" فتحعلی اویسی، یوسف تیموری، علی صادقی، سعید آقاخانی، محسن طنابنده و سحر ولدبیگی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین محمدرضا کاظمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، محسن احمدی در سمت صدابردار، تقی وارسته در مقام طراح نور، حسین عالی‌نژاد به عنوان طراح صحنه و محمد قمی در مقام طراح چهره‌پردازی فعالیت می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این سریال برعهده محمدرضا مفیدی است و در قالب 90 قسمت 40 دقیقه‌ای از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

لازم به یادآوری است، محسن طنابنده که نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد، پیش از این دو فیلمنامه سینمایی "چند می‌گیری گریه کنی" و "چند می گیری منو بکشی" را به نگارش درآورده که یکی از این دو فیلمنامه ساخته شده و دیگری در مرحله تولید قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین