کد خبر: ۲۵۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۸۴ - ۱۳:۱۱

فاطمه آجرلو:طرح یکسان سازی پوشش بانوان عملی نیست

آفتاب‌‌نیوز : فاطمه آجرلو در گفت وگو با خبرنگار آفتاب اظهار کرد: روح جوان تنوع طلب است و ما به هیچ عنوان نمی توانیم مسأله یکسان سازی پوشش بانوان را مطرح کنیم و اصلاً چنین طرحی در مجلس اسلامی بیان نشده است. 

وی اضافه کرد: به دلیل غیبت فرهیختگان در ارائه دیدگاه های اسلامی در زمینه حجاب و نوع پوشش، غربیان با جسارت تمام به اشاعه فرهنگ خود در کشور ما پرداخته و به نقدهای غیرمنصفانه دست زده اند. 

آجرلو به موضوع حجاب زنان از دوره های باستانی کشور اشاره کرد و از قشر دانشگاهی و علمی کشور خواست تا از مسائل معنوی و دینی فاصله نگیرند و با تحقیق و تفحص در فرهنگ غنی باستانی کشور عام و خاص را به سوی خودباوری دینی سوق دهند. 

وی افزود: بحث امروز در مجلس اسلامی مسأله ساماندهی مد لباس به صورت اجباری نیست بلکه موضوع مهم جامعه بحث استفاده از غنای فرهنگیان است و مسوولان باید جوانان را در شناخت توانایی هایشان در عرصه تولید علم و دانش کمک کنند. 

آجرلو علت اصلی از خودبیگانگی برخی از جوانان را عدم خودباوری و بیگانگی آنان از فرهنگ غنی باستانی دانست و از متفکران خواست تا با مسوولان برای رسیدن به یک تعریف کامل و جامع از زن و حجاب کمک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین