کد خبر: ۲۵۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

جنایت هولناک مرد شیشه ای/ او 4عضو خانواده از جمله فرزندان 4ساله و هفت ماهه اش را کشت

مرد شيشه‌يي در اقدامي جنون‌آميز چهار عضو خانواده‌اش را به قتل رساند و چهار نفر ديگر را راهي بيمارستان كرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صداي فرياد‌هاي كمك از خانه همسايه به گوش مي‌رسيد و سكوت صبحگاهي را درهم شكسته بود. صداها حكايت از حادثه‌يي دلخراش داشت. مرد ميانسال به طرف تلفن رفت و شماره 110 را گرفت. به محض برقراري تماس گفت: «مرد همسايه چاقو به دست به جان افراد خانواده‌اش افتاده است.» در صداي مرد ميانسال ترس و هراس به گوش مي‌رسيد. آن طرف خط تلفن صداي افسر جوان به گوش رسيد كه گفت: «لطفا آدرس محل حادثه را بدهيد تا بلافاصله نيرو اعزام كنيم» و مرد ميانسال ادامه داد: «كوي صادقيه...» تماس قطع شد. همسايه‌ها به دنبال سر و صدا خود را به كوچه رساندند، آنها لحظاتي بعد مردي را چاقو به دست ديدند كه از خانه خارج شده و با فرياد صحبت‌هاي نامفهومي را بيان مي‌كرد.

به گزارش اعتماد، ساعت 6:30 چهارشنبه هشتم مرداد امسال كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي اهواز از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان قتل عام خانوادگي در كوي صادقيه اهواز قرار گرفتند. با اعلام خبر گروهي از ماموران راهي صحنه شده و با مردي حدود 35 ساله داخل كوچه و در مقابل خانه‌اش مواجه شدند. مرد جوان چاقويي در دست داشت و در حال فرياد زدن بود. از برخورد و رفتار او مي‌شد حدس زد كه حالت طبيعي ندارد. با اقدامات به موقع كارآگاهان جنايي مرد جوان دستگير شد.

آنها پس از دستگيري مرد جوان وارد خانه او شدند و در مقابل در ورودي با جسد مردي حدودا 50 ساله روبه‌رو شدند كه در تحقيقات مشخص شد پدر متهم است. آنها با ورود به طبقه دوم خانه، جسد پسر هفت ماهه و دختر چهار ساله متهم را ديدند و همچنين چند متر آن طرف‌تر جسد زن جواني قرار داشت كه در بررسي‌ها مشخص شد خواهر عامل جنايت است. علاوه بر اين چهار جنايت هولناك مرد جوان خواهر ديگرش، باجناق، همسر و مادر خود را نيز به‌شدت مجروح كرده بود.

جسد قربانيان اين پرونده به دستور بازپرس ويژه قتل به پزشكي قانوني و مجروحان براي درمان به بيمارستان انتقال داده شدند. در تحقيقات از مجروحان اين حادثه دلخراش يكي از آنها به پليس گفت: «متهم مدت‌ها بود كه به خاطر اعتياد شب‌ها به خانه نمي‌آمد و همين موضوع باعث شده بود تا خانواده‌اش ناراحت باشند. براي رفع اين مشكل از متهم و خانواده‌اش خواسته شد تا به خانه خواهرش بياند و از طرفي پدر و مادر متهم نيز به خانه دخترشان آمدند تا مشكل را حل كنند. متهم ساعت 6 صبح براي مصرف شيشه به بالكن رفت و بعد از مصرف مواد دوباره وارد خانه شد. او در بالكن را محكم بست كه داماد خانواده به او تذكر داد و گفت در را آرام ببند ديگران خواب هستند. همين مساله باعث شد تا متهم چاقويي را كه به همراه داشت از جيبش بيرون آورد و با آن به جان افراد خانواده بيفتد. متاسفانه دو فرزند متهم، خواهرش (صاحب خانه) و پدر متهم در صحنه به قتل رسيدند و ساير افراد خانواده كه وضعيت جسمي خوبي نداشتند به بيمارستان منتقل شدند.

عزيزالله سپهوند، فرمانده انتظامي اهواز در رابطه با اين خبر مي‌گويد: «تحقيقات از مرد شيشه‌يي آغاز شد متهم ابتدا منكر جنايات بود و ادعا مي‌كرد كه فرد ديگري اين جنايت را مرتكب شده است، اما در ادامه بررسي‌ها متهم به قتل اعتراف و انگيزه خود را از اين جنايت توهم ناشي از شيشه اعلام كرد.»

معاون اجتماعي پليس خوزستان هم در اين باره گفت: قاتل برخلاف رضايت خانواده‌اش با همسر خود ازدواج كرده بود و به همين خاطر از سوي آنها طرد شده و ارتباطي با خانواده‌اش نداشت. دو روز قبل از جنايت قاتل به خانه پدري خود آمده و از سوي آنها دوباره مورد سرزنش قرار گرفته بود كه اين موضوع هم در ارتباط با جنايت نقش مهمي داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین