کد خبر: ۲۵۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
مردم برای جبران شرایط 8 سال گذشته به روحانی رای داده‌ند

الهه کولایی: تدبیر و اعتدال قفل تعامل با مجلس را می‌شکند

الهه کولایی، نماینده سابق مجلس ششم رویکرد اعتدالی دولت یازدهم را بهترین راه تعامل با مجلس می داند. وی به نفش مجلس در برقراری قانون اشاره کرد و گفت: «نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قسمی که خورده اند باید تنها با قانون گریزی و زیر پا پاگذاشتن قوانین مبارزه کنند. این وظیفه نباید زیر سایه ملاحظات دیگری برود.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس سیاسی: از مدتی قبل پروژه استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری کلید خورده است. استیضاحی که علی لاریجانی رئیس مجلس نیز هنوز روی خوشی به آن نشان نداده است. مجلس جلوگیری از بازگشت دانشجویان ستاره دار به تحصیل را یکی از شروط رفع استیضاح اعلام کرده است. برخی هم می گویند بررسی بورسیه های غیرقانونی وزرات علوم که در دولت گذشته انجام شده است برای نمایندگان مجلس  خوشایند نیست و زمینه استیضاح وزیرعلوم را رقم زده است.

الهه کولایی، نماینده سابق مجلس ششم رویکرد اعتدالی دولت یازدهم را بهترین راه تعامل با مجلس می‌داند. نماینده سابق مجلس ششم به «آفتاب» می‌گوید: «در سال‌های گذشته ملاحظات سیاسی جای روابط قانونی را گرفت. این جایگزینی دشواریی‌هایی را برای ورزات علوم به وجود آورد.»

 الهه کولایی به نقش رای مردم در خرداد 92 پرداخت و تصریح کرد: «مردم ما برای جبران این شرایط در خرداد 92 به آقای روحانی رای دادند. من فکر می‌کنم رویکرد اعتدالی رییس‌جمهور می‌تواند راه تعامل دولت با مجلس را باز کند تا راه برقراری ضوابط قانونی فراهم شود.»

کولایی به نفش مجلس در برقراری قانون اشاره کرد و گفت: «نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قسمی که خورده‌اند باید تنها با قانون‌گریزی و زیر پا پاگذاشتن قوانین مبارزه کنند. این وظیفه نباید زیر سایه ملاحظات دیگری برود.»

کولایی افزود: «دولت تدبیر و امید می‌تواند با تعامل صحیح با مجلس راه تغییرات مثبت و مفید را در این وزاتخانه هموار کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین