کد خبر: ۲۵۶۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

آرسنال فاتح جام اتحادیه انگلیس شد

توپچی‌های لندن با برتری پرگل برابر منچسترسیتی فاتح جام اتحادیه این کشور شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آرسنال و منچست سیتی عصر امروز (یک شنبه) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس که به جام اتحادیه معروف است به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان آرسن ونگر موفق شدند با 3 گل به برتری برسند تا آرسنال که در 9 سال جامی کسب نکرده بود در کمتر از یک سال صاحب 2 جام شود.

آرسنال در نیمه نخست بازی برتری به نمایش گذاشت و موفق شد با ضربه سانتی کاسورلا اسپانیایی گل نخست بازی را در دقیقه 21 به ثمر برساند. البته بازیکنان منچسترسیتی در این دیدار خیلی از بازیکنان اصلی خود از جمله کمپانی، فرناندینیو، باکاری سانیا، آلوارو نگردو و زابالتا آرژانتینی را در اختیار نداشت. سیتی در اواخر نیمه دوم برای زدن گل دوم تلاش زیادی کرد اما موفق نشد تا اینکه حرکت زیبای سانوگو و پاس او به آرون رمزی باعث شد تا این بازیکن ولزی گل دوم بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر لندنی‌ها به پایان برسد.

منچسترسیتی در نیمه دوم سراپا حمله شد اما بدشانسی مانع شد تا یووتیچ دروازه آرسنال را باز کند. منچسترسیتی در این نیمه بازی بهتری به نمایش گذاشت اما نتوانست به گل برسد تا اینکه اولیویه پیرو فرانسوی موفق شد گل سوم تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر در دقیقه 61 به ثمر برساند.

آرسنال در ادامه بازی توانست به خوبی بازی را مدیریت کند تا با حفظ برتری 3 بر صفر برابر آرسنال قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود.

فصل گذشته منچستر یونایتد با برتری 2 بر صفر برابر ویگان توانسته بود به قهرمانی در این جام دست یابد.

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر انگلیس از روز شنبه 25 مرداد با دیدار منچستریونایتد و سوآنزی در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر آغاز می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین