کد خبر: ۲۵۶۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

گرفتاری بیش از 2000 آواره سوری در کوههای عرسال

حدود دو هزار و 500 آوره سوری که به تازگی عرسال را به مقصد سوریه ترک کرده اند، اکنون بدون هیچ کمکی طوری در ارتفاعات مشرف بر عرسال گرفتار شده اند که دیگر راه بازگشت به کشورشان و یا لبنان را نیز ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه روز پنج شنبه در گزارشی از بیروت به نقل از یک راهبه مسیحی کمک رسان به آوارگان سوری در لبنان، از گرفتاری بیش از دوهزار آواره سوری در کوهستان های مشرف بر منطقه عرسال لبنان خبر داد.

این گزارش به نقل از این راهبه به نام ˈآگنسˈ آورده است که حدود دو هزار و 500 آوره سوری که به تازگی عرسال را به مقصد سوریه ترک کرده اند، اکنون بدون هیچ کمکی طوری در ارتفاعات مشرف بر عرسال گرفتار شده اند که دیگر راه بازگشت به کشورشان و یا لبنان را نیز ندارند.

وی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فرانسه، علت ناتوانی آنها برای خروج از این منطقه را نظامی بودن آن توصیف کرد و افزود: این دسته از افراد که ابتدا یک هزار و 700 تن بودند پس از خروج از عرسال و گرفتار شدن و روبرو شدن با ممانعت مردم عرسال برای ورد مجددشان به این شهر، به ناگزیر با انتخاب راه بازگشت به کشورشان به گونه ای گرفتار آمدند که هم ارتش راه بازگشتشان به بعلبک را بسته است و هم سازمان های غیر دولتی نمی توانند به آنان دسترسی یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین