کد خبر: ۲۵۶۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
افتخاری در نشست با اصحاب رسانه مطرح کرد:

تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی برنامه ششم توسعه / ایجاد سازوکار جدید برای تعامل با رسانه‌ها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه کمیته اطلاع‌رسانی برنامه ششم توسعه تشکیل خواهد شد گفت: این کمیته در جهت اطلاع‌رسانی دقیق از تصمیم‌های اقتصادی این معاونت در نظر گرفته شده است و همچنین بنا داریم از خبرنگاران برای حضور در سفرهای استانی دکتر نوبخت دعوت کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اقتصادی: نشست صمیمانه و هم‌اندیشی اصحاب رسانه با محمدعلی افتخاری، رئیس مرکز روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به مناسبت روز خبرنگار در جهت تعامل سازنده با رسانه‌ها برگزار شد.

به گزارش آفتاب، افتخاری ضمن تبریک روز خبرنگار در ابتدای جلسه با بیان اینکه این مرکز درصدد ایجاد تعامل سازنده با سازوکار مشخص و جدید با اصحاب رسانه است، افزود: برگزاری جلسات منظم با نمایندگان رسانه‌ها از برنامه‌های جدید این سازمان است و بنا داریم بر اساس زمانبندی مشخصی نشست مشترکی با خبرنگاران جهت اطلاع‌رسانی مناسب اخبار معاونت برگزار کنیم.

رئیس مرکز روابط عمومی،  اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور افزود: تعامل سازنده با رسانه‌ها در زمره اصلی‌ترین وظایف و ماموریت‌های مرکز روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل است و ما بدون نگاه و نگرش به روندی که در دولت‌های قبل حاکم بود، در راستای ماموریت تعیین‌شده گام بر می‌داریم.

وی از تدوین برنامه بازدید دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور از رسانه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در جهت اطلاع‌رسانی دقیق از تصمیم‌های اقتصادی این معاونت در نظر گرفته شده است و همچنین بنا داریم از خبرنگاران برای حضور در سفرهای استانی دکتر نوبخت دعوت کنیم.

افتخاری ضمن اشاره به تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی خبرنگاران اقتصادی، ادامه داد: تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی برنامه ششم توسعه با حضور نمایندگان اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های روابط عمومی این سازمان است.

وی از شکل‌گیری پایگاه اطلاع‌رسانی این معاونت با شیوه جدید تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: این امر در جهت جلوگیری از تحریف اخبار و به عنوان یک منبع خبری موثق برای ارائه اخبار معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خواهد بود.


افتخاری افزود: در انتخاب رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف هیچ‌گونه گزینشی صورت نخواهد گرفت و همه رسانه‌ها می‌توانند نماینده‌های خود را برای طرح سئوالات در نشست‌های خبری معرفی کنند.

وی در پایان ضمن استقبال از نشست‌های خبری با اصحاب رسانه، تاکید کرد: علاقه‌مند به تداوم نشست‌های هم‌اندیشی با خبرنگاران در جهت تعامل سازنده و استفاده از نقطه‌نظرات و راهکارها و انتقادهای آنها هستیم.

در ادامه این نشست، نمایندگان رسانه‌ها، به طرح پیشنهادها، نظرات و انتقادهای خود پرداختند که افتخاری نیز با استقبال از پیشنهادها و انتقادهای سازنده جمع حاضر در مورد انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در سالهای گذشته خبرنگاران به صورت گزینشی دعوت می‌شدند، تاکید کرد: آنچه که برای ما اهمیت دارد دعوت از همه رسانه‌ها فارغ از دیدگاه سیاسی، جناحی و فکری است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین