کد خبر: ۲۵۸۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

سه گروهی که از استیضاح فرجی دانا سود بردند چه کسانی هستند؟

علاوه بر تندروهای مجلس دو گروه دیگر نیز در این بین برنده این استیضاح بودند نخست راست های تندرو که در پی زدن دولت و بعضا دشمنی با ریاست فعلی مجلس هستند و گروه دیگر چپ های تندرو که مصمم به تخریب مجلس هستند و از این حیث این دو گروه نیز از استیضاح سود بردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،عضو فراکسیون اصولگرایان که در روز استیضاح یکی از دو نماینده ای بود که در دفاع از فرجی دانا در صحن مجلس سخنرانی کرد، با اشاره به حواشی و شایعاتی مربوط به تشکیل فراکسیون اعتدال با ادعای ناکارآمدی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در حمایت از وزیر علوم دولت گفت: باید توجه داشت که در استیضاح وزیر علوم چند عامل دست به دست هم داد تا وزیر رای نیاورد و نباید تمامی این موضوع به پای عناوینی مانند نقص فراکسیون رهروان نوشته شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس هم چنین می گوید: در صبح روز استیضاح فراکسیون باید به یک جمع بندی می رسید که به این جمع بندی نرسید علاوه بر این باید با وزیر یک جلسه جداگانه برگزار می شد تا این جمع بندی حاصل می شد.

او با اشاره به غیبت رییس جمهور گفت: خود مساله نیامدن رییس جمهور به مجلس در روز استیضاح عامل بسیار مهمی در رای نیارودن وزیر بود.

جعفرزاده ایمن آبادی که در روز استیضاح به عنوان موافق وزیر و مخالف استیضاح وی صحبت کرد، می گوید: در کنار این مسائل مغلطه هایی از زبان افراد استیضاح کننده مطرح شد که زمان برای پاسخگویی به آن ها نبود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این که رهروان بدون شک نیازمند اصلاحاتی در رویه خود است اما انشعاب به هیچ وجه به صلاح مجلس و دولت نیست، گفت: حتی افرادی که پیش از این بر تشکیل فراکسیون اصولگرایان رهروان اصرار داشتند امروز دیگر از تشکیل فراکسیون استقبال نمی کردند چرا که به خوبی همه می دانند اگر نیت کمک به دولت است، تشکیل فراکسیون اعتدال به صلاح دولت نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر سو استفاده های سیاسی رقبا و تندروهای مجلس از این موضوع گفت: به نظر می رسد موضوع استیضاح ابزاری برای تندروهای مجلس شده است تا با برنامه ریزی بر طبل فراکسیون اعتدال بکوبند و با این خیال فراکسیون اکثریت را منشعب کنند.

او با بیان این که این گروه می خواهند از طریق این استیضاح در فراکسیون رهروان انشعاب ایجاد کنند، گفت: این گروه می خواهند از استیضاح استفاده سیاسی خود را داشته باشند.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس هم چنین گفت: دو گروه دیگر نیز در این بین برنده این استیضاح بودند نخست راست های تندرو که در پی زدن دولت و بعضا دشمنی با ریاست فعلی مجلس ، علی لاریجانی هستند و گروه دیگر چپ های تندرو که مصمم به تخریب مجلس هستند و از این حیث این دو گروه نیز از استیضاح سود بردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین