کد خبر: ۲۵۹۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

قتل پدر و مادر با اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از دستگیری قاتلی که پدر و مادر خود را یک ماه قبل در این شهرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ محسن سروقد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس گفت: در مرداد ماه امسال ماموران انتظامی بخش «خشت» شهرستان کازرون از وقوع یک فقره قتل مطلع و بلافاصله به همراه تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با جسد مردی 60 ساله که با اسلحه شکاری به قتل رسیده بود، مواجه شدند، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد درگیری خانوادگی بین فرزند و پدر اتفاق افتاده که فرزند خانواده با استفاده از سلاح شکاری پدر خود را به قتل رسانده و مادر و یکی از برادران خود را مجروح کرده که به بیمارستان انتقال یافته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از چند ساعت مادر قاتل هم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند، گفت: با توجه به متواری شدن قاتل ، ماموران انتظامی بخش «خشت» با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین