کد خبر: ۲۶۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۴ - ۱۶:۳۶

جشنواره ملي «دانشجويان برگزيده سال مهندسي عمران»

آفتاب‌‌نیوز :  بر اساس این خبر احسان نبوتي، نايب دبير سازمان علمي پژوهشي دانشجويان عمران سراسر كشور  با بيان اين مطلب افزود: اين جشنواره كه به نام «محمد حسن حاسب كرجي» (پيشكسوت مهندسي عمران در ايران) است در هفت بخش دانشجوي پژوهشگر، دانشجوي نمونه، دانشجوي فعال، دانشجوي محقق، دانشجوي مخترع، دانشجوي مولف و پايان نامه برگزيده سال اجرا مي‌شود. 

وي با اشاره به هدف از برگزاري اين همايش گفت: با توجه به اين كه روحيه پژوهش در دانشگاه‌ها ضعيف شده بود و دانشجويان كمتر به فعاليت‌هاي پژوهشي و تاليف ترغيب مي‌شدند هدف ما از برگزاري اين جشنواره تشويق دانشجويان به پژوهش و فعاليت‌هاي علمي بود. 

نبوتي تقدير از پيشكسوتان مهندسي عمران، اجراي مراسم سوگندنامه مهندسي عمران و باب كردن آن در اين جشنواره همانند اجراي سوگند نامه پزشكي و اهداء تنديس به برگزيدگان جشنواره در هفت بخش مختلف را از اهم برنامه‌هاي اين جشنواره ملي دانشجويي عنوان كرد. 

وي در خصوص نحوه پذيرش شركت كنندگان گفت: در حال حاضر فرم‌هاي همه دانشگاه‌ها و مراكز علمي ارسال مي‌شود دانشجويان مي‌توانند با مراجعه به معاونت‌هاي پژوهشي دانشگاه‌ها يا سايت سازمان علمي پژوهشي عمران سراسر كشور به نشاني www.isoces.ir فرم‌ها را دريافت و پس از پر كردن به سازمان ارسال كنند. 

نبوتي افزود: سازمان داراي كميته‌هاي تخصصي مربوط به هر رشته است كه از اساتيد مختلف دانشگاه‌هاي آزاد و دولتي و اساتيدي كه در پژوهشگاه‌ها و مراكز علمي فعاليت مي‌كنند تشكيل شده كه كار داوري را انجام داده و در نهايت راي نهايي را به جشنواره اعلام مي‌كنند. 

نايب دبير سازمان علمي پژوهشي دانشجويان عمران سراسر كشور در پايان با اشاره به اين كه مكان و زمان دقيق برگزاري اين جشنواره متعاقبا اعلام مي‌شود، خاطرنشان كرد: جشنواره ملي «دانشجويان برگزيده سال مهندسي عمران» كه از سوي اين سازمان برگزار مي‌شود از سوي وزارت علوم،‌ تحقيقات و فن آوري، دانشگاه آزاد اسلامي و سازمان ملي جوانان حمايت مي‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین