کد خبر: ۲۶۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
خطیب جمعه اهواز:

برخی مداحان بهانه دست تکفیری‌ها می‌دهند

امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی مداحان جاهل در داخل کشور حرف های کفرآمیزی می زنند و با این کار بهانه دست تکفیری ها می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: این مداحان عباراتی چون «من زینب پرستم» و «من حسین پرستم» را بیان می کنند که این گونه حرف ها بهانه دادن به دست تکفیری هاست. 

وی گفت: در کنار جریان تکفیری ها جریان تندرو و افراطی در پوشش تشیع شکل گرفته و 17شبکه ماهواره ای به زبان های فارسی، عربی، اردو و فارسی به کمک سلفی ها برای تبلیغ این جریان راه اندازی شده است. 

آیت الله حیدری افزود: در این شبکه ها به عنوان نمونه در هفته وحدت برنامه هایی با عنوان «هفته برائت» راه می اندازند و با این کارها بهانه دست تکفیری ها می دهند تا سر مسلمانان را از شمشیر بگذرانند. 

وی گفت: سه میلیون عراقی اعلام کردند که در مقابل داعشی ها می ایستند اما این شبکه ها حرفی در مقابل تروریست های داعش نزدند چرا که دست تشیع لندنی ها و تکفیری ها در دست هم است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این شبکه به مراجع شیعه توهین می کنند که خوشبختانه دفاتر آنها در برخی از شهرها اعم از قم، شیراز و اصفهان تعطیل شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین