کد خبر: ۲۶۰۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

امام جمعه مشهد: امیدواریم با اقدامات دولت اطراف حرم مقدس از ویرانی نجات پیدا کند

آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم سخنرانی عمومی رییس جمهور در صحن جامع رضوی با تبریک میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: تشرف افتخارآمیز رئیس جمهور محبوب و فرزانه، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی را به آستان بوسی حضرت ثامن الحجج (ع) خیر مقدم عرض می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وی با بیان این‌که امیدوارم در این ایام پرفضیلت و در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات محترم دولت به آستان مقدس امام هشتم(ع) از رأفت تامه و کامله علی ابن موسی الرضا(ع) برخوردار باشند، تصریح کرد: امید است توفیقات این دولت کریمه تحت مدیریت داهیانه و ارزشمند رئیس جمهور در جهت تعالی و پیشرفت اهداف مقدسه انقلاب مقدس اسلامی در پرتو منویات حکیمانه مقام معظم رهبری با توفیقات کامل حاصل شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امیدواریم دولت یازدهم و مدیریت آن به عنوان پردرخشش‌ترین دوران‌های مدیریت این نظام خاطره‌اش در ذائقه این ملت برای نسل‌های آینده باقی بماند.

وی با بیان این‌که امیدواریم با توجهات خاص و در پرتو مدیریت‌های حساب شده کارگزاران این دولت، این سرزمین شخصیت قدسی‌اش توسعه پیدا کند، افزود: امیدواریم با اجرای مدیریت‌های شهری و استانی در سایه رهنمودهای رئیس جمهور محترم بر قدسیت این استان و معنویت آن افزوده شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ساخت و ساز مبتنی بر موقعیت حرم قدسی اما رضا باید هر چه زودتر به وضعیت مطلوب خود برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین