کد خبر: ۲۶۰۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

رای برائت برای شرکت سایپا دیزل در موضوع فروش کامیون به مشتریان

مدیر ارتباطات شرکت سایپا دیزل در خصوص تجمع صبح امروز تعدادی از خریداران کامیون از شرکت سایپا دیزل گفت : این موضوع مربوط به مشتریان کامیونهای دانگ فنگ T300 و D300 است که طی سالهای گذشته نیز مطرح بوده اما از سوی مراجع عالی تعزیرات حکومتی آراء برائت برای این شرکت صادر شده است .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سایپانیوز حسین حیدری افزود : این موضوع طی سالهای گذشته با اعتراض جمعی از مشتریان و مستاجرین این نوع کامیونها به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شد و طی جلسات مکرر و انجام کارشناسیهای لازم توسط نمایندگان طرفین  منجر به ارائه طرحی از سوی کمیسیون مذکور و قرائت در صحن علنی مجلس گردید و جهت اجرا به شرکت سایپا دیزل ابلاغ شد .

مدیر ارتباطات شرکت سایپادیزل تصریح کرد : شرکت سایپا دیزل هم با تهیه آیین نامه اجرایی و در نظر گرفتن تسهیلاتی فراتر از طرح مذکور و ابلاغ آن به نمایندگان معترضین وضعیت بدهی مستاجرین مذکور که به شرکت مراجعه داشتند را تعیین تکلیف نمود که تاکنون نیز ادامه دارد
وی افزود : موضوع طرح دعوا علیه شرکت سایپادیزل یکبار از سوی مستاجرین و مشتریان ذکر شده در سال 91 در سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران صورت گرفت که پس از رسیدگی های لازم رای برائت شرکت صادر و با اعتراض افراد فوق در مراجع تجدید نظر تعزیرات حکومتی مطرح شد و رای برائت فوق تایید گردید .

حیدری یادآور شد : همچنین پرونده دیگری علیه مدیرعامل اسبق سایپادیزل در دادسرای عمومی و انقلاب تهران با اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع طرح شکایت کردند که پس از رسیدگی قرار منع تعقیب مدیرعامل صادر شد .

وی تصریح کرد : در حال حاضر تعداد زیادی از مشتریان با شرکت سایپا دیزل تسویه حساب کرده اند یا بدهی خود را تعیین تکلیف نموده اند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین