کد خبر: ۲۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

کارت خدمت 35 فوتبالیست دیگر مشکوک است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از وجود یک فهرست 35 نفره دیگر از بازیکنانی که کارت پایان خدمت و معافیتشان مشکل دارد، خبر داد که باید وضعیت آنها بررسی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از وجود یک فهرست 35 نفره دیگر از بازیکنانی که کارت پایان خدمت و معافیتشان مشکل دارد، خبر داد که باید وضعیت آنها بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان درباره وجود یک فهرست دیگر از بازیکنانی که کارت معافیت آنان مشکل دارد اظهار کرد: به غیر از لیست 13 نفره ای که اسامی آنها شب گذشته در برنامه 90 اعلام شد، یک لیست 35 نفره دیگر هم وجود دارد که در دست ما است.

وی افزود: در این لیست بازیکنان مختلف اعم از ملی پوش و غیر ملی پوش، مشهور و غیر مشهور و غیره به دلایل مختلف از جمله جراحی‌های مغز و اعصاب، تکرر ادرار و سایر موارد معافیت گرفته‌اند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص اینکه حمیدرضا صدرالسادات رئیس نظام وظیفه ناجا گفته بود لیست دیگری از بازیکنان وجود ندارد، تاکید کرد: من غلامرضا بهروان هستم و حتما برای صحبت‌هایم سند و مدرک دارم. لیست 35 نفره از بازیکنان در فدراسیون موجود است و بعد از بررسی‌ها نتیجه اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در برنامه دوشنبه شب 90 شرکت نکرد، گفت: چون به عادل فردوسی پور گفته بودم فقط در صورتی به برنامه 90 می آیم که بتوانم رک و راست حرف بزنم و به همه سوالات جواب صریح بدهم. بهروان دینش را به خاطر دنیا نمی فروشد!

بهروان در پایان درباره اینکه وضعیت برخورد با بازیکنان متخلف چگونه خواهد بود گفت: ما قائل به برخورد با بازیکنان هستیم ولی نباید فوتبالیست را نابود کرد. فوتبالیست‌های تخلف باید جریمه شوند نه به این بها که آنها را نابود کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین