کد خبر: ۲۶۰۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

مرگ دلخراش راننده سواری در حادثه رانندگی

برخورد شدید خودرو سواری با خودروهای راه سازی سبب آتش گرفتن سواری و مرگ راننده آن شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 02:34 دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 76 را به محل حادثه در بزرگراه تهران کرج، قبل از خروجی پارک چیتگر اعزام كرد.

به گفته محمد رضا روحی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، برخورد شدید خودرو سواری که دو سرنشین داشت با ماشین های سنگین راهسازی باعث شد خودروسواری آتش گرفته و راننده آن در داخل اتاقک سواری گرفتار شود.

وی افزود: آتش نشانان کمتر از دو دقیقه در محل حضوریافته و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را مهار و خاموش کردند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات و برش قسمت هایی از خودرو، این راننده را از میان آهن پاره های این وسیله نقلیه خارج کردند.
روحی درادامه اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی راننده سواری را که به سختی آسیب دیده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه مرگ وی از طرف آنان تائید شد.

افسر آماده آتش نشانی در مورد وضعیت سرنشین دیگر این خودرو تصریح کرد: آتش نشانان سرنشین دوم خودرو را که در فاصله 20 متری از محل تصادف بر روی سطح بزرگراه افتاده و دچار شکستگی از چند ناحیه شده بود پیدا کردند.

وی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: سرنشین مصدوم بلافاصله برای مداوا به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان اعزام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین