کد خبر: ۲۶۱۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد

فعالیت 300 سایت همسریابی غیرقانونی

معاون سازماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از فعالیت 300 سایت همسریابی غیرقانونی و غیراخلاقی در کشور خبر داد و گفت: فعالیت این سایت‌ها منجر به بروز مشکلات در فضای واقعی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سازماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از فعالیت 300 سایت همسریابی غیرقانونی و غیراخلاقی در کشور خبر داد و گفت: فعالیت این سایت‌ها منجر به بروز مشکلات در فضای واقعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمود گلزاری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن همکف ساختمان استانداری برگزار شد، اظهار داشت: 70 درصد طلاق‌ها در زیر 30 سالگی رخ می‌دهد.

وی با اظهار تاسف از وضعیت کنونی جامعه و افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج، گفت: هم اکنون در جامعه سن اعتیاد به نوجوانی رسیده است.

گلزاری افزود: در حال حاضر از هفت ازدواج رخ داده در آذربایجان غربی یک مورد به طلاق منجر می‌شود، این رویداد در حالی است که از هر سه ازدواج رخ داده در تهران یک مورد منجر به طلاق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرات کارشناسان افراد پس از طلاق دچار 15 نوع آسیب اجتماعی و روانی می‌شوند.

وی همچنین از فعالیت 300 سایت همسریابی غیرقانونی و غیراخلاقی در کشور خبر داد و تصریح کرد: فعالیت این سایت‌ها منجر به بروز مشکلات در فضای واقعی می‌شود.

گلزاری با بیان اینکه مشارکت اجتماعی جوانان همراه با توانمندسازی باید باشد، خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی باید ابتدا جوان‌باور باشند و سپس جوان‌یاور شوند.

گلزاری خاطرنشان کرد: بی‌رغبتی عده زیادی از جوانان به تشکیل خانواده، تجردهای ناخواسته، بالا رفتن سن ازدواج و کارآمد نبودن روش‌های سنتی برای انتخاب همسر از جمله مشکلاتی است که در مرحله پیش از ازدواج برای جوانان رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 95 سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان غربی فقط 19 سازمان فعال بوده و این موضوع به خاطر بی‌توجهی دولت قبل به امور جوانان بوده است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی انتظار می‌رود که در هفته جوان و ازدواج، همه دستگاه‌های اجرایی استان در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
0
سلام خسته نباشید میشه سایت های معتبر شو معرفی کنید .ممنون میشم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین