کد خبر: ۲۶۱۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

رئیس کمیسیون اصل90 مجلس: با اقدامات دولت امیدواری به جامعه بازگشته است

رییس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: دولت یازدهم به لحاظ تخصصی و فنی می تواند با برنامه ریزی دقیق تر مطالبات مردم را محقق کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد علی پورمختار در گفت و گو با خبرانلاین در خصوص اصلی ترین موضوعی که در شرایط فعلی باید مورد توجه دولت و مجلس قرار بگیرد گفت: اصلی ترین موضوع همکاری و هم افزایی دولت و مجلس و قوه قضائیه برای تحقق شعاری است که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده و به عنوان یک ضرورت فوری و اساسی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی افزود: باید تلاش کرد در حوزه قانونگذاری و رفع موانع مزاحم فعال تر شویم و از سوی دیگر دولت نیز باید تدابیر لازم و تصمیمات مقتضی را در فرصت چند ماهه ای که از سال باقی مانده اتخاذ نماید تا در عمل شاهد تحقق شعارهای دولت به ویژه در حوزه اقتصاد باشیم.

وی در پاسخ به این که آیا دولت توانسته است در میان مردم با اقدامات یکساله اخیر ایجاد امیدواری نماید خاطر نشان کرد: این امیدواری به صورت واضح در میان مردم ایجاد شده است و همچنان منتظرند تا دولت با تصمیماتی که می گیرد مخصوصا درحوزه مسائل اقتصادی کشور رفع مشکل بیکاری فرزندان این مرز و بوم قدم های موثر و مثبت و فوری برداشته شود.

وی در خصوص اینکه مطالبات مردم در شرایط فعلی چه اولویت هایی دارد گفت: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی وکسب و کار و اشتغال جوانان و همراه تر شدن بانکها با مردم است که به شدت منتظر تحقق آن ها هستیم.

پورمختار افزود: این دولت توان پاسخگویی مطالبات مردم را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین