کد خبر: ۲۶۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

امید نوروزی به فینال مسابقات جهانی رسید/ فینالیست‌های سه وزن دوم مشخص شدند

کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای المپیک لندن با پیروزی مقابل حریف مجارستانی به فینال مسابقات جهانی راه یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، امید نوروزی فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در تاشکند ازبکستان در جریان است مقابل تاماس لورینچ از مجارستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه4 بر یک به برتری دست یافت و به فینال این وزن رسید. حریف وی نایب‌ قهرمان المپیک در وزن 66 کیلوگرم و قهرمان امسال اروپا بوده است.

این کشتی‌گیر مجارستانی در دور قبل نیز آدام کوراک از روسیه را شکست داده بود و با پیروزی نوروزی، کشتی گیر روسی هم از دور مسابقات حذف شد.

  در میان فینالیست‌ها سه وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، امید نوروزی از ایران در وزن 66 کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان کشتی‌گیران اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم به روی تشک رفتند که فینالیست‌های این اوزان به ترتیب زیر مشخص شدند:

66 کیلوگرم: امید نوروزی (ایران) – داوور استفانک (صربستان)

80 کیلوگرم: اوگنی سالیف (روسیه) – پیتر باشی (مجارستان)

در این وزن حبیب‌الله اخلاقی ملی‌پوش فرنگی ایران با باخت مقابل سلجوق جبی(ترکیه) از دور مسابقات کنار رفت.

130 کیلوگرم: رضا کایالپ (ترکیه) – میاین لوپز (کوبا)

بهنام مهدی‌زاده کشتی‌گیر سنگین‌وزن ایران نیز با باخت مقابل لوپز کوبایی به گروه شانس مجدد راه یافت و برای رسیدن به مدال برنز ابتدا با حریف آلمانی مسابقه می دهد و در صورت پیروزی، در رده بندی به مصاف بلال ماخوف از روسیه می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین