پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۲۶۲۵۲۲
۱۷:۲۶
۱۳۹۳/۰۶/۲۹

رضاززاده مربی شد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در رقابت‌های دسته ۵۶ کیلوگرم وزنه‌بردار ایرانی را هدایت کرد.
۱۷:۲۶
۱۳۹۳/۰۶/۲۹
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: مجید عسکری، امروز در حالی در دسته 56 کیلوگرم به کار خود در رقابت‌های وزنه‌برداری پایان داد که در حرکات دوضرب و زمانی که او وزنه اول را انداخت، حسین رضازاده، قهرمان سابق فوق سنگین جهان و رئیس فدراسیون کشورمان در کنار تخته برای حرکات دوم و سوم او را هدایت کرد.

رضازاده که تقریبا از عملکرد عسکری نا امید شده بود در بار سوم با فریادی بسیار بلند از عسکری خواست تا پس از مهار وزنه روی پاهایش بایستد تا حداقل از دور رقابت‌ها اوت نکند.

جالب اینکه زمانی که عسکری از تخته پایین آمدف رضازاده به نشانه ناراحتی رویش را از وی برگرداند تا اینگونه ناراحتی و اعتراض خود را به عملکرد وزنه بردار سبک وزن کشورمان نشان دهد.

به گزارش فارس، از نکات جالب اینکه وقتی وزنه بردار اهل کره شمالی به روی سن رفت تماشاگران اهل کره جنوبی به شدت وی را تشویق کردند.


Error Report
ارسال پیام
captcha