کد خبر: ۲۶۲۹۰۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

پوردستان: سبیل چارلز برانسونی‌ها در جنگ تحمیلی از میهن دفاع کردند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس همان جوان هایی که موهایشان را فر می کردند، سبیل چارلز برانسونی می‌گذاشتند و پاچه بیتلی می‌پوشیدند به جبهه‌ها آمدند و از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، امیر «احمدرضا پوردستان» عصر یکشنبه در برنامه گفت وگوی تلویزیونی افزود: سربازان ایران اسلامی همواره با پشتوانه‌های اعتقادی و ایمانی برای دفاع از ایران اسلامی آماده هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح امنیت را به جامعه هدیه می دهند، ادامه داد: اگر کسی نسبت به وطن و ایمان خود عرق نداشته باشد، باید نسبت به ایمان او شک کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: عشق به خاک ایران اسلامی بود که جوانان را برای حفظ آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل کشاند.

امیر پوردستان، جنگ تحمیلی را دانشگاه توصیف کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ما و جوانان آن زمان بزرگترین دانشگاه بود زیرا درس اعتماد به نفس به ما می داد.

وی افزود: واقعا فکر نمی کردیم در مقابل دشمنی که از حمایت قدرت ها برخوردار بود، بایستیم، اما زمانیکه به دانشگاه دفاع مقدس با استادی امام(ره) رفتیم، در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سربازانی از تمامی اقشار در دفاع مقدس حضور داشتند، یادآور شد: در آن زمان عشق جوانان ما این بود که موهای خود را فر کنند، پاچه بیتلی بپوشند و سبیل چارلز برانسونی بگذارند، اما این جوانان به جبهه آمدند و در مقابل دشمن ایستادند. 

امیر پوردستان به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل اصلی بوجود آمدن داعش، ایجاد اسلام هراسی است.

وی با اشاره به قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ملت ما اطمینان داشته باشند که فرزندان آنها در پادگان ها همواره آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بصورت مداوم تهدیدات را در زمین، دریا و آسمان رصد کرده و متناسب با آنها خود را آماده می کنیم.

امیر پوردستان با بیان اینکه داعش نفس های پایانی خود را می کشد، عنوان کرد: ائتلافی که به سرپرستی آمریکا ایجاد شد، نشان می دهند که آنها تغییر استراتژی داده اند و می خواهند داعش را از بین ببرند.

وی به ناتوی فرهنگی دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حرکت ضعیف فرهنگی ما نتوانست با ناتوی فرهنگی دشمنان مقابله کند، زیرا سدهای خوبی در مقابل تهدیدات قرار نداده بودیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: دشمن زمانی که از جنگ سخت با ملت ما نتیجه نگرفت از طریق جنگ نرم وارد میدان شد.

امیر پوردستان تاکید کرد: باید ارزش های خود را به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی و منتقل کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین