کد خبر: ۲۶۳۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

آیت‌الله سبحانی: باید اهمیت خانه‌داری بانوان تبیین شود

این مرجع تقلید در دیدار با رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: جوامع اسلامی باید به خانه‌سالاری و حضور بانوان در خانه تاکید کنند و بانوان باید پس از ازدواج در کانون خانواده حضور مستمر داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش «نسیم»، آیت‌الله جعفر سبحانی در این دیدار با اشاره اینکه فرهنگ هر ملتی نشان دهنده شخصیت آن ملت است اظهار کرد: بر همه مسلمانان واجب است که آداب زندگی فردی و اجتماعی اسلامی را  بدانند و نظرات اسلام و ائمه اطهار (ع) را در این مورد مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: قران کریم هم در آیات مختلفی آداب زندگی فردی و اجتماعی را به مسلمانان آموزش داده و بر این اساس در سوره‌های حجرات، لقمان، اسرا و فرقان نکاتی درباره آداب زندگی فردی و اجتماعی مطرح شده است.

این مرجع تقلید احترام به کانون خانواده را یکی از اصول اصلی اسلام در زندگی اجتماعی دانست و بیان کرد: در جوامع غربی احترام به کانون خانواده و والدین توسط فرزندان نادیده گرفته می‌شود و در بسیاری مواقع فرزندان از حال والدین خود بی‌خبرند.

آیت الله سبحانی بی‌بندوباری و فساد موجود در غرب را به دلیل حضور بی قید و شرط زنان در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی  دانست و ابراز کرد: جوامع اسلامی باید به خانه سالاری و حضور بانوان در خانه تاکید کنند. بانوان باید پس از ازدواج در کانون خانواده حضور مستمر داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین