کد خبر: ۲۶۵۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

افزایش ۳۵ درصدی دستگیری سارقان در خراسان‌رضوی

فرمانده‌ی انتظامی خراسان‌رضوی از افزایش 35 درصدی دستگیری سارقان در سطح استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار «بهمن امیری‌مقدم» ظهر امروز(دوشنبه 14 مهرماه) در دیدار با امام جمعه مشهد، بمناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی در دفتر امام جمعه، اظهار کرد: افزایش 19 درصدی دستگیری قاچاقچیان، انهدام 38 باند قاچاق، افزایش 35 درصدی دستگیری سارقان و 85 درصد دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز در استان از اقدامات نیروی انتظامی است.

وی جمع‌آوری معتادان کارتن‌خواب را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی برشمرد و افزود: 3000 معتاد جمع‌آوری شد و به مراکز درمانی فرستاده شدند.

امیری‌مقدم افزود: توجه جدی به ارتقای باورهای دینی برای ما و همکاران ما بسیار مهم و اساسی است، چون معتقدیم پلیسی که خدمتگزار مردم است باید حافظ ارزش‌های کشور و در اصل کار خویش ولایتی باشد.

فرمانده‌ی انتظامی استان با ابراز خرسندی از این جهت که فرمانده ما فرمانده‌ی کل قواست، افزود: این بالاترین توفیقی است که ما در مجموعه نیروی انتظامی با آن مواجه هستیم.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه ما به همکارانمان توصیه کردیم در این هفته ملاقات‌هایی مردمی داشته باشند، افزود: درصددیم تا روند آگاهسازی را در کلانتری‌ها برقرار کنیم تا ارتباط و تعامل میان پلیس و مردم افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس باید متخصص باشد تا بتواند در کشف جرم موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: ما در جرائم خشن(کشف سرقت‌های بانک‌ها) با دستگیر مجرمان آرامش را به جامعه باز گرداندیم.

فرمانده‌ی انتظامی خراسان‌رضوی افزود: تمهیداتی نیز در روان‌سازی ترافیک و مدیریت سرعت و کاهش تصادفات داشتیم، 400 هزار دستگاه خودرو در نزدیکی حرم تردد می‌کنند که این مستلزم تلاش بیشتر همکاران ما در این راستاست.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه در حوزه‌ی کشفیات 65 درصد افزایش داشتیم، ادامه داد: همکاران ما در مأموریت‌هایشان بیش از 13 تن کشفیات داشته‌اند که چهار تا پنج تن مربوط به کشفیات خرده‌فروشی در محلات بوده است.

وی افزود: 26 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را به هلاکت رسانده‌ایم و مرزهای استان ما هم‌اکنون در امنیت کامل به سر می‌برند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه دوره‌ی مأموریت‌های همکاران ما در نیروی انتظامی بسیار سنگین است، افزود: بدین جهت برگزاری دوره‌های بصیرت به باورهای دینی فعالان ما در این حوزه کمک شایانی می‌کند.

فرمانده‌ی انتظامی استان با اشاره به اینکه در برخورد با بدحجابی همکاران ما بسیار حساسیت دارند، افزود: در این رابطه ما گشت‌های ارشاد را افزایش داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، امیری‌مقدم با اشاره به اینکه 1000 پلیس افتخاری جذب سازمان شده‌اند، از تحویل 100 دستگاه خودروی جدید در جهت تقویت کلانتری‌ و پاسگاه‌های استان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین