کد خبر: ۲۶۵۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

هاشمی: پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بالای ۱۵ میلیارد تومان است

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر یک بیستم اعتبارات سایر دستگاه‌ها در اختیار وزارت ورزش و جوانان بود کار بزرگی انجام می‌دادیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم، مناف هاشمی در حاشیه نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که می‌دانید اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که در شرایط بحرانی وجود دارد. متأسفانه در 7،8 سال گذشته ما درگیر این مسئله بودیم و مشکلات را می‌دانیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به بحران‌هایی که وجود دارد اقتصاد را در ورزش فعال می‌کنیم و پروژه‌های نیمه تمام را تا 4 الی 5 سال آینده به اتمام می‌رسانیم.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: درنظر داریم تا خیرین ورزشگاه‌ساز را فعال کنیم و از حضور آنها بیشتر استفاده کنیم. همچنین تحلیل‌ها و دیدگاه‌های مختلف خود را عملیاتی کنیم.

هاشمی در خصوص پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی نیز گفت: قبل از 30 مهر این پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم و ظرف 2 هفته آینده پیش از آغاز ماه محرم مراسم تقدیری را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص میزان جوایز در ورزش‌های تیمی نیز تصریح کرد: هر ورزشی بیش از یک نفر تیمی حساب می‌شود که آنها 50 درصد جوایز را دریافت خواهند کرد.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان در خصوص میزان پرداختی وزارت ورزش در بخش پاداش قهرمانان نیز خاطرنشان کرد: میزان این پاداش‌ها در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بیش از 15 میلیارد تومان است.

هاشمی همچنین در این نشست در خصوص برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش اقتصاد مقاومتی گفت: اگر یک بیستم اعتباراتی که در دستگاه‌های مختلف هزینه می‌شود را در بخش ورزش و جوانان هزینه کنیم کار بزرگی انجام دادیم خوشبختانه ما درفصل بودجه 93 چندین جلسه با نوبخت برگزار کردیم و با توجه به اینکه از محدودیت اعتبارات دولت باخبر بودیم اجازه لازم را گرفتیم تا کارهایی فراتر از بودجه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: با توجه به این مسئله اجازه یافتیم تا پروژه‌هایی که بین صفر تا 50 درصد آن انجام شده را به بخش خصوصی، هیئت‌های ورزشی و شهرداری واگذار کنیم و پس از اتمام به مدت 10 سال بهره برداری آن در اختیار این بخش‌ها باشد.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: در 2 ماه گذشته 400 پروژه  نیمه تمام سنددار را شناسایی کردیم و به زودی مراحل واگذاری آن آغاز می‌شود.

هاشمی تأکید کرد: اگر مواردی که در بودجه سال 93 درنظر داشتیم درسال 94 نیز تکرار شود اطمینان می‌دهم که حداقل ظرف 4 سال آینده و حداکثر ظرف 8 سال آینده تمام پروژه‌های ورزشی را به اتمام برسانیم.

وی در پایان گفت: ما با 550 میلیارد تومان اعتبار خود 1200 میلیارد اعتبار عمرانی، 75 میلیارد اعتبار برای فدراسیونها و 300 میلیارد تومان در بخش المپیک و ورزش قهرمانی در نظر گرفته ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین