کد خبر: ۲۶۵۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

استخدام ۶۰۰ نفر از جوانان اهل سنت در ناجا سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 400 تا 600 نفر از جوانان اهل سنت بزودی در نیروی انتظامی و مرزبانی استان بکارگیری می شوند تا در کنار برادران شیعه خود از امنیت و آرامش مردم حفاظت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، سردار 'حسین رحیمی' در مراسم نماز جمعه در جمع نماگزاران مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: علاوه بر این، هر دو ماه 350 نفر از جوانان استان برای انجام خدمت مقدس سربازی ضمن فراگیری آموزشهای لازم در همین استان خدمت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور ارتقا توان علمی نیروهای انتظامی و جوانان استان دو مرکز آموزش عالی شامل سومین شعبه دانشگاه علوم انتظامی (پس از خراسان رضوی و آذربایجان غربی) و مرکز جامع علمی کاربردی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی فردا در زاهدان راه اندازی می شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به برکت خون شهدا و تلاش شبانه روزی فرزندان این ملت در نیروی انتظامی و سایر ارگانهای امنیتی، امنیت پایدار در ایران اسلامی برقرار است.

وی اظهار داشت: جان بر کفان نیروی انتظامی با جان و دل در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می کنند و با اقتدار حافظ امنیت و کیان میهن اسلامی هستند و در این راه چنانچه پرچمی از دست یک سرباز بیفتد سرباز دیگری آن را مقتدرانه به اهتزاز در می آورد.

سردار رحیمی با بیان اینکه شعار جامعه محوری و مردم مداری سرلوحه کار نیروی انتظامی است، گفت: پلیس 110 امروز در هر نقطه و مکان و زمانی که نیاز باشد آماده خدمتگزاری است و در برخورد با متخلفان و قانون شکنان ذره ای تعلل نمی کند و تلاش برای زدودن انگ ناامنی از این استان سرلوحه کار و اولویت نخست نیروی انتظامی است.

وی با گرامیداشت یاد چهار شهید نیروی انتظامی در سراوان اظهار داشت: مگر سربازی که از تهران برای خدمت در پاسگاه آسپیچ سراوان آمده بود و یا ستوان تازه دامادی که برای خدمتگزاری و کمک رسانی به هموطنان عازم ماموریت شده بود، چه گناهی داشت که باید سینه اش آماج گلوله شود.

وی افزود: افرادی که دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه می زنند نه شیعه و نه سنی بلکه از کفار هستند و به دین و انسانیت اعتقادی ندارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پلیس خدمتگزار مردم است و برای تامین امنیت و آسایش و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری و پیشرفت و توسعه استان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افرادی که این خدمتگزاران مردم را به شهادت می رسانند بطور قطع و یقین مخالف توسعه و پیشرفت منطقه و وحدت و انسجام مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: علت آن همه عقب ماندگی و عدم توسعه و پیشرفت استان چنین افرادی هستند که با ایجاد ناامنی تمام سرمایه ها و سرمایه گذاران و نیروهای متخصص و اندیشمند را از این منطقه فراری می دهند اما بدانند که نیروهای انتظامی با اقتدار با مخلان امنیت و قانون گریزان برخورد می کند و ذره ای از رسالت خود کوتاه نخواهد آمد.

رحیمی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهادت را سعادت می دانند و از آن استقبال می کنند و همواره بر این عقیده استوارند که در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی و حفظ امنیت و دستاوردهای انقلاب و نظام چه پیروز شوند و چه شهید، سعادتمند هستند زیرا هر دو راه سعادت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین