کد خبر: ۲۶۷۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

تساوی اینتر و ناپولی/ پیروزی مارسی و لیون و پیروزی شگفتی‌ساز بوندسلیگا

دیدار اینتر و ناپولی در هفته‌ هفتم سری A برنده‌ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته‌ هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا میزبان ناپولی بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

اینتر که فصل جدید فوتبال ایتالیا را خوب شروع کرده بود، چند هفته‌ ای است که نتوانسته نتایج خوب خودش را ادامه دهد و این بار نیز در شرایطی برابر ناپولی به تساوی دو بر دو رسید که تا ثانیه‌های پایانی تیم شکست خورده بود.

بازی جذاب دو تیم در نیمه نخست برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر چند اینتر تیم برتر میدان بود و چند موقعیت گلزنی روی دروازه ناپولی ایجاد کرد. در نیمه دوم اشتباه نمانیا ویدیچ ، مدافع صربستانی اینتر باعث شد تا ناپولی به گل برسد.

خوزه کایخون اسپانیایی از اشتباه ویدیچ نهایت استفاده را برد و دروازه اینتر را باز کرد. پس از این گل بازیکنان میزبان که نمی خواستند شکست بخورند سراپا حمله شدند تا این که در دقیقه‌ 82 با ضربه فردی گوآرین ، ها‌فبک کلمبیایی خود بازی را به تساوی کشاندند. در حالی که بازی با این نتیجه‌ رو به اتمام بود، کایخون مجدد موفق شد ناپولی را پیش بیاندازد تا مهمان در آستانه کسب سه امتیا‌ز قرار بگیرد، ولی این پایان کار نبود و این بار هرنانس کل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

هفته‌ هفتم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) با یک دیدار به پایان می‌رسد که جنوا در آن میزبان امپولی است.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا یوونتوس با 19 امتیاز صدرنشین است، رم با 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سامپدوریا با 15 امتیاز سوم است.

پیروزی مارسی و لیون در لیگ فرانسه

مارسی با برتری برابر تولوز موقعیت‌ش را در صدر جدول لیگ فرانسه مستحکم‌تر کرد.

هفته‌ دهم لیگ فرانسه شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی برگزار شده، مارسی صدرنشین در خانه به دیدار تولوز رفت و موفق شد با دو گل به برتری برسد تا شاگردان مارچلو بیلسا با هفت امتیاز اختلاف نسبت به پاری‌سن‌ژرمن در صدر جدول لیگ فرانسه قرار بگیرد.

برای صدرنشین فوتبال فرانسه در این دیدار نیکولاس ان‌کولو در دقیقه‌ 20 و آندره ژیگناچ در دقیقه‌ 35 گلزنی کردند.

در دیگر دیدار مهم شب گذشته بوردو در خانه به دیدار کان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لیون نیز موفق شد با برتری پر گل پنج بر یک برابر مون‌پلیه در رده چهارم لیگ فرانسه قرار گیرد.

در جدول رده‌بندی مارسی با 25 امتیاز در صدر قرار دارد، پاری‌سن‌ژرمن با 18 امتیاز دوم است و بوردو نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفته است.

هفته‌ یازدهم لیگ فرانسه از روز جمعه با دیدار تولوز و لانس آغاز می‌شود.

در حساس‌ترین دیدارهای این هفته‌ پاری‌سن‌ژرمن در خانه میزبان بوردو خواهد بود و لیون به مصاف مارسی صدرنشین می‌رود.

پیروزی شگفتی ساز بوندسلیگا در هفته‌ هشتم

پادربورن در هفته‌ هشتم بوندسلیگا موفق شد یک پیروزی خانگی کسب کند. دیدار هامبورگ و هوفنهایم نیز برنده‌ای نداشت.

به گزارش ایسنا، هفته‌ هشتم رقابت‌های بوندسلیگا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی پادربورن، تیم شگفتی ساز این فصل موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و به رده هفتم جدول صعود کند.

در دیگر دیدار شب گذشته هامبورگ و هوفنهایم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته‌ نهم بوندسلیگا جمعه دوم آبان ماه با دیدار وردربرمن و کلن آغاز می‌شود. در دیدارهای حساس هفته‌ نهم بایرلورکوزن در خانه برابر شالکه به میدان خواهد رفت و گلادباخ میزبان بایرن‌ مونیخ خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بایرن‌ مونیخ با 20 امتیاز در صدر قرار دارد، مونشن‌گلادباخ با 16 امتیاز دوم است و ماینتس با 14 امتیاز در صدر سوم قرار گرفته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین