کد خبر: ۲۶۸۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

اصرار عجیب هوادار پرسپولیس از درخشان/ روایت سوشا از گلی که دیروز خورد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که یک هوادار ادعای فوتبالیست شدن داشت و با خواهش و اصرار از حمید درخشان درخواست می‌کرد در تمرین پرسپولیسی‌ها شرکت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری فارس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل راه‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و از ساعت 15 آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* تمرین امروز پرسپولیس بعد از مدتی که پشت درهای بسته برگزار شد امروز در حضور خبرنگاران و هواداران انجام شد.

* قسمتی که پیش از این محل تبلیغات اسپانسر باشگاه پرسپولیس بود حالا محل تبلیغات دانشگاه پرسپولیس شده است.

* حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز دور زمین به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت.

* پیش از شروع تمرین کادر فنی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که روز گذشته مقابل راه‌آهن بازی کرده بودند امروز به ریکاوری پرداختند تا خستگی بازی دیروز را از تن بیرون کنند.

* بازیکنان ذخیره و نیمکت‌نشین بازی دیروز هم امروز زیر نظر کادر فنی پرسپولیس بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس به تمرین پرداختند.

* دروازه‌بانان زیر نظر نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به تمرین پرداختند.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس 6 نفر بودند که به ریکاوری پرداختند و اومانیا و محمد نوری و امید عالیشاه با اجازه کادر فنی امروز در تمرین حاضر نشدند.

* در زمانی که بازیکنان اصلی پرسپولیس مشغول ریکاوری بودند سوشا مکانی دروازه‌بان این تیم نحوه گل‌ خوردنش در بازی دیروز را برای بازیکنان شرح می‌داد.

محمد پنجعلی و مجتبی محرمی دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حاضر شده و از روی نیمکت عملکرد سرخپوشان را تماشا کردند.

* رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس شخصی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و از روی نیمکت تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.

* یک گوسفند پیش از شروع تمرین پرسپولیس در کنار زمین قربانی شد تا پرسپولیسی‌ها برد مقابل راه‌آهن را با قربانی کردن جشن بگیرند.

* در دقایقی از تمرین حمید درخشان و حسین عبدی سرمربی و مربی تیم پرسپلویس با یکدیگر به صورت خصوصی گفت‌وگو کردند.

* حدود 20 هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده و اولین تمرین پرسپولیسی‌ها بعد از برد مقابل راه‌آهن را از نزدیک تماشا کردند.

* عکس مرحوم مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس که پیش از این در کانکس خبرنگاران نصب شده بود امروز در این محل دیده نشد.

* امروز اتفاق عجیب و جالبی در ورزشگاه درفشی‌فر رخ داد و آن هم ظهر امروز بود که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به درفشی فر آمد و فردی که خود را هوادار پرسپولیس می‌نامید از درخشان با خواهش و گریه می‌خواست که اجازه بدهد او در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شود چراکه این هوادار معتقد بود بازی‌اش از فوتبالیست‌های پرسپولیس بهتر است و قطعا می‌تواند خودش را در تمرین امروز پرسپولیسی‌ها نشان دهد اما نکته جالب اینجا بود که این هوادار حدود 40 سال سن داشت و با گریه‌های فراوان باعث شد که درخشان به او قول بدهد که در آخر تمرین این فرصت را به این هوادار بدهد تا دقایقی در تمرین پا به پای سرخپوشان کار کند. این در حالی است که در اواخر تمرین درخشان فردی را به دنبال این هوادار فرستاد تا او برای لحظاتی هم که شده با پرسپولیسی‌ها تمرین کند و این از نکات جالب و عجیب تمرین امروز سرخپوشان بود.

* هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین ماساژ گرفت.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس امروز در زمین کوچک به دو تیم تقسیم شده و زیر نظر کادر فنی به فوتبال پرفشار پرداختند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930805001331#sthash.J9aRm86M.dpuf

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین