کد خبر: ۲۷۰۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

نوش‌آبادی: بخشی از نگرانی‌ها درباره وزارت ارشاد ناشی از کم‌اطلاعی است

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در مورد این وزارتخانه را ناشی از کم‌اطلاعی نسبت به سیاست‌های وزارت ارشاد عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتصاب خود به عنوان سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که در اطلاع‌رسانی به موقع،‌ صحیح،‌ بدون تحریف و بدون حاشیه واقعیت‌های حوزه فرهنگ و هنر توفیق لازم را داشته باشد.

وی افزود: ضرورت بیان واقعیت‌ها و نیاز به اطلاع‌رسانی درست،‌ به موقع و صریح از ضرورت‌هایی بود که آقای وزیر تشخیص دادند و براساس همین ضرورت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنگو تعیین کردند.

نوش آبادی با اشاره به شناخت خود از فضای رسانه و مطبوعات و همچنین سابقه ریاست فراکسیون مطبوعات در ادوار مجلس یادآور شد: البته به عهده گرفتن سخنگویی وزارت فرهنگ و ارشاد کاری بسیار خطیر، سنگین و مهم است اما اگر توفیق لازم را در این زمینه داشته باشیم که به طور مدام، مستمر و هفتگی با اصحاب رسانه و مطبوعات ارتباط داشته باشیم می‌توانیم مردم را در جریان تحولات فعالیت‌ها و اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهیم.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مردم و حتی گاهی خواص از پیشرفت‌ها و اقدامات مثبت وزارت ارشاد بی‌اطلاع هستند و شاید بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که ابراز می‌شود ناشی از کم اطلاعی نسبت به فعالیت ها، سیاست ها و برنامه‌های وزارت ارشاد باشد.

نوش آبادی سیاست‌های کلی نظام، فرامین و رهنمودهای رهبری و حرکت در چارچوب سیاست‌های فرهنگی نظام را سرلوحه اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: ان‌شالله در نشست‌هایی که با اصحاب رسانه خواهم داشت گزارش کار مشروحی از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ، هنر و ارشاد اسلامی را ارائه می‌دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین