کد خبر: ۲۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

دستور پیگیری آزادی مایلی‌کهن از سوی وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری آزادی محمد مایلی کهن را به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مازیار ناظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: پس از این که حکم محمد مایلی کهن اجرا و وی به زندان اوین منتقل شد، دکتر گودرزی به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد پیگیر وضعیت آقای مایلی کهن باشند و مقدمات آزادی او را با گذاشتن وثیقه فراهم کنند.

ناظمی گفت: ایجاد چنین فضاهایی در ورزش، بداخلاقی‌ها و شکستن حرمت‌ها را ترویج می‌دهد. به زندان رفتن معلمان و مربیان و یا به دادگاه کشیده شدن آنها چهره‌های ورزشی را خدشه‌دار می‌کند و به نفع ورزش کشور نیست.

وی گفت: برای دکتر گودرزی مسائل فرهنگی و رعایت مسائل اخلاقی و منش‌های پهلوانی در اولویت قرار دارد و برای جلوگیری از گسترش این مسائل در ورزش واکنش نشان دادند.

ناظمی درباره شکایت وزیر ورزش و جوانان از علی دایی به ایسنا گفت: وزارت ورزش و جوانان تا روشن شدن تکلیف این پرونده‌ شکایتش را پیگیری خواهد کرد و مطمئنا هدف وزیر ورزش و جوانان جلوگیری از یکسری بداخلاقی‌ها و حرمت شکنی‌های متداول در ورزش است. قطعا وزارت ورزش و جوانان حرمت همه قهرمانان، ورزشکاران و مربیان خود را داشته و اجازه نمی‌دهد که چهره ورزش کشور در نزد مردم زشت جلوه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین