کد خبر: ۲۷۱۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

«دانش‌آشتیانی» می‌تواند جایگاه وزارت علوم را ارتقاء بخشد

«دکتر دانش آشتیانی در بین دانشجویان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و نیز با همکاران دانشگاهی خود ارتباط صمیمانه و دوستانه‌ای دارد که سبب مقبولیت فراگیر وی شده است. به طوری که هنگام بروز مشکل یا بحران، چه برای همکاران و چه برای دانشگاه، ایشان مرجع حل مسایل بوده و از هیچ کوششی برای حل عقلانی مشکلات دریغ نکرده اند. به ویژه آنکه ایجاد همدلی و وحدت مشی اصلی ایشان در هر زمینه بوده است.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: داستان مخالفت مجلس اصولگرا با وزرای پیشنهادی علوم دولت تدبیر و امید همچنان ادامه دارد و مخالفان حالا در حال پرونده‌سازی علیه چهارمین وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری هستند. مطابق معمول هم حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ به عنوان مهمترین بهانه‌های منتقدان لجوج و سرسخت دولت اعتدال برای مخالفت و رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی هستند.

به گزارش آفتاب، سایت خرداد در ادامه نوشته است: در همین زمینه دکتر محمود یحیایی مدیرگروه مهندسی زلزله دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درباره چهارمین وزیر پیشنهادی علوم به «خرداد» می‌گوید: «آقای دکتر فخرالدین احمدی دانش‌‌آشتیانی از استادان برجسته و فرهیخته دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و از صاحبنظران ممتاز رشته مهندسی زلزله در کشور است. اهل نظر با تالیفات متعدد ایشان در مورد سازه‌های فولادی مقاوم در برابر زلزله که در مجلات علمی معتبر بین‌المللی و ایرانی به چاپ رسیده، آشنا هستند.»

یحیایی با اشاره به اینکه «دانش آشتیانی استاد شناخته‌شده دانشگاه تحقیقات کم‌نظیری در زمینه اتصالات نیمه‌صلب در سطح بین‌المللی انجام داده است»، افزود: «این در حالی است که آقای دکتر دانش آشتیانی سال‌ها در سمت معاونت‌های مختلف وزارت علوم خدمت کرده و علاوه بر سوابق برجسته عملی، دارای توان بالای اجرائی و مدیریتی است.»

وی به ارتباط وزیر پیشنهادی علوم با جامعه دانشگاهی اشاره و ضمن مثبت توصیف‌کردن این ارتباط، تصریح کرد: «دکتر دانش آشتیانی در بین دانشجویان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و نیز با همکاران دانشگاهی خود ارتباط صمیمانه و دوستانه‌ای دارد که سبب مقبولیت فراگیر وی شده است. به طوری که هنگام بروز مشکل یا بحران، چه برای همکاران و چه برای دانشگاه، ایشان مرجع حل مسایل بوده و از هیچ کوششی برای حل عقلانی مشکلات دریغ نکرده اند. به ویژه آنکه ایجاد همدلی و وحدت مشی اصلی ایشان در هر زمینه بوده است.»

مدیرگروه مهندسی زلزله دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پایان به «خرداد» گفت: بی تردید چنین فردی با توجه به تجربیات علمی، مدیریتی و اخلاقی قادر خواهد بود در مقام وزارت علوم با گسترش و تعمیق حس همکاری و ایجاد فضای دانش‌پژوهی و با به‌کارگیری افرادی شایسته از همه گرایش‌های فکری، جایگاه این وزارت را ارتقاء بخشد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین