کد خبر: ۲۷۱۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

مجید بهرامی با تئاتر شهر وداع کرد

مجید بهرامی با تئاتر شهر وداع کردپیکر مجید بهرامی هنرمند تئاتر و سینما صبح امروز دوشنبه 26 آبان‌ماه به دور تئاتر شهر گردانده شد و سپس به تالار وحدت و پس از آن به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، پیکر وی بر دستان جمعی از علاقه‌مندان به دور تئاتر شهر گردانیده و سپس پیکر او به داخل مجموعه تئاتر شهر منتقل شد و فاتحه‌ای برای وی خوانده شد.

سپس در بخش بعدی که مقابل تالار وحدت برپا شد و احسان کرمی اجرای آن را بر عهده داشت تعدادی از هنرمندان از جمله فاطمه معتمدآریا، حسین پاکدل، بهرام ریحانی، رضا ثروتی، پانته‌آ پناهی‌ها صحبت‌هایی را درباره مجید بهرامی مطرح کردند.

در این مراسم تشییع هنرمندانی چون لیلی رشیدی، محسن تنابنده، جعفر پناهی، بابک حمیدیان، ایرج راد، نرگس آبیار، رحمت امینی، اصغر همت، پرستو صالحی، احمد ساعتچیان، افسانه ماهیان، محسن عبدالوهاب، رخشان بنی‌اعتماد، ستاره اسکندری، زهرا صبری، ستاره پسیانی و... حضور داشتند.

بعد از سخنرانی هنرمندان درباره مجید بهرامی، حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر این هنرمند نماز خواند.

مجید بهرامی پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان شامگاه شنبه 24 آبان ماه درگذشت.

از جمله فعالیت‌های او در تئاتر می‌توان به بازی در نمایش‌های «سیاها»،«خانه در گذشته ماست»، «عجایب المخلوقات» و... اشاره کرد و نقش او در فیلم «بدرود بغداد» نیز در خاطره تماشاگران سینما ثبت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین