کد خبر: ۲۷۲۱۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

احتمال تعطیلی دوروزه شهر قم

فرمانده نیروی انتظامی استام قم می گوید پیشنهاد تعطیلی دو روزه شهر قم در جریان برگزاری کنگره خطر جریان‌های تکفیری را به وزارت کشور داده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار کاظم مجتبایی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره خطر جریان‌های تکفیری در قم گفت: پلیس اقدامات امنیتی و انتظامی خود را از مدت‌ها قبل انجام داده است که عملیات‌های انتظامی، ترافیکی و حفاظتی از یکم آذرماه آغاز می‌شود و تامین نظم، امنیت و ترافیک قم در مدت برگزاری کنگره با فرماندهی انتظامی استان قم است.

فرمانده نیروی انتظامی استام قم در ادامه با اشاره به استقرار 10 ایستگاه پلیس در پیرامون محل برگزاری کنگره و برپایی ایست‌های بازرسی در هفت نقطه شهر قم، افزود: حفاظت از شخصیت‌های مدعو به این کنگره با فرماندهی انتظامی استان قم است و سعی شده با انتخاب نیروهای کارآمد و کارآزموده، این ماموریت نیز به نحو احسن انجام شود.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بیان اینکه برای کنترل هرچه بهتر و جابجایی مهمانان به محل برگزاری کنگره و محل اسکان، به وزارت کشور پیشنهاد شده است که شهر قم در جریان برگزاری کنگره خطر جریان‌های تکفیری، تعطیل شود، گفت: با توجه به اینکه در دو روز برگزاری کنگره، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهر قم و به خصوص پیرامون هسته مرکزی شهر و محل برگزاری کنگره انجام می‌شود، تعطیلی شهر در این مدت می‌تواند در نظم و امنیت کنگره و آسایش مردم نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش امید، مجتبایی با بیان اینکه در خصوص ممنوعیت‌های ترافیکی، لحظه به لحظه به همشهریان اطلاع‌رسانی خواهد شد، در عین حال از شهروندان خواست در مدت دو روز برگزاری این کنگره، از ترددهای غیرضروری در هسته مرکزی شهر خودداری کرده و ترددهای خود را به حداقل برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین