کد خبر: ۲۷۲۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

افزایش آمار طلاق بین سالمندان

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: آمار طلاق مردان ۵۰ سال و بالاتر در ۶ ماه گذشته سال ۹۳ بالغ بر ۷ هزار و ۷۲ مورد و زنان ۳ هزار و ۴۹۶ مورد است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اکبر محزون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: آمار طلاق بین گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر در ۶ ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
 
وی تصریح کرد: از طلاق‌هایی که در سن ۵۰ سال و بالاتر در ۶ ماه گذشته سال ۹۳ اتفاق افتاد تعداد ۷ هزار و ۷۲ مورد آن مربوط به مردان و ۳ هزار و ۴۹۶ مورد آن مربوط به زنان است که از تعداد کل این رقم استان تهران با ۱۹۷۰ مورد بیشترین واقعه طلاق و استان خراسان جنوبی با ۳۵ مورد کمترین واقعه طلاق را به خود اختصاص داده است.
 
وی به آمار طلاق گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: تعداد ۶ هزار و ۱۸۵ مورد از طلاق‌های به وقوع پیوسته در سال ۹۲ مربوط به مردان و ۲ هزار و ۹۹۳ مورد آن مربوط به زنان بوده که از این تعداد استان تهران بیشترین آمار و کهکیلویه و بویراحمد کمترین آمار در بین مردان بوده و همچنین استان تهران بیشترین آمار و استان ایلام کمترین آمار طلاق در بین زنان بوده است.
 
محزون در پایان به کل آمار ثبت شده طلاق در ۶ ماه گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: در مجموع در ۶ ماه ابتدای سال ۹۳ تعداد ۷۶ هزار و ۲۰۲ مورد واقعه طلاق به ثبت رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین