کد خبر: ۲۷۴۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

کفاشیان: گزارش‌های داده شده در مورد کرانچار نگران‌کننده بوده است

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید بر اساس گزارش‌هایی که طی مدت حضور کرانچار در ایران داده شده است، مسائلی عنوان شده که نگران کننده بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، علی کفاشیان با بیان اینکه ما باید نسبت به قرارداد منعقد شده با هر فردی نسبت به مراجع ذی‌صلاح پاسخگو باشیم گفت: کرانچار در مدت حضورش در سپاهان کارنامه خوبی داشته اما اگر گزارشی داده شود که نسبت به آن مسئله‌ای وجود داشته باشد باید نسبت به آن تجدید نظر کنیم و در مورد قرارداد نیز باید از فیلترهای مورد نظر عبور کنیم.

وی ادامه داد: کرانچار مربی توانمندی است و کمیته به این نتیجه رسیده است که او توانمندی‌های لازم را دارد اما مسائل عنوان شده وزارتخانه از نظر حقوقی و فرهنگی بوده و به ما اعلام کردند که خیلی زود گزارش نهایی را خواهند داد بنابراین اگر وزارتخانه تایید کند با کرانچار قرارداد می‌بندیم در غیر این صورت سراغ گزینه‌های دیگری خواهیم رفت.

کفاشیان در پاسخ به اینکه آیا گزینه دیگری به عنوان سرمربی تیم ملی به جز زلاتکو کرانچار مد نظر است یا خیر اظهار کرد:‌ نه فعلا گزینه دیگری آماده نیست و باید در این زمینه بحث کنیم. اما باید بدانید که همین یک مربی در دنیا نیست که می‌تواند ما را به المپیک ببرد و باید در صورت عدم توافق با کرانچار، در مورد گزینه‌های داخلی و خارجی بحث کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه وزارتخانه تابع قوانین و مقررات است گفت: ما نیز باید تابع وزارتخانه باشیم و نمی‌توانیم یک نفره در مورد مسائل حرکت کنیم چرا که تیم ملی امید نیز بخشی از ورزش کشور است.

به گزارش ایسنا، کفاشیان در پاسخ به اینکه اعضای کمیته تایید مربیان خارجی واقعا چه نظری نسبت به کرانچار داشتند گفت:‌ در میان آن‌ها آدم‌های فنی، حقوقی و فرهنگی وجود داشتند و انصافا از نکات مثبت کرانچار هم صحبت شد و ما الان منتظر هستیم تا شورای برون مرزی نظرش را درباره تکلیف این مربی به ما بدهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر نمی‌کنید زمان از دست برود گفت: به هر حال ما ملزم به رعایت قانون هستیم و حالا ممکن است در این بین زمان هم گاهی اوقات از دست برود اما در عین حال افراد کمیته خودشان متوجه شرایط هستند و زودتر نظرشان را اعلام خواهند کرد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا تاکنون انتخاب مربی خارجی در این کمیته انجام شده بود، گفت: تاکنون که برای ما پیش نیامده بود البته از فدراسیون‌های دیگر بی‌اطلاع هستم. آنچه که اعلام شده این است که از خردادماه چنین قانونی را مصوب کرده‌اند و از خرداد به این طرف هم که مربی خارجی استخدام نکرده بودیم.

کفاشیان با تاکید بر اینکه اردوی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود گفت: محدودیت‌هایی وجود داشت اما امروز (چهارشنبه) صحبت کردیم و مشکلات حل شد و این اردو برگزار می‌شود. مشتری کمپ آفریقایی هم فقط خود ما هستیم. جلوی این کمپ که صف نکشیده‌اند.

رییس فدراسیون در واکنش به انتقادهای امیر قلعه‌نویی که عنوان کرده بود در فدراسیون جزیره‌ای عمل می‌شود و همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه جواد نکونام باندی در میان ملی‌پوشان دارد گفت:‌فدراسیون جزیره‌ای عمل نکرده و به صورت یکپارچه طبق قانون عمل می‌کند و از این موارد حاشیه‌ای که شایعه شده اطلاعی ندارم.

کفاشیان درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به محرومیت تماشاگرانش و اساسا درباره نامناسب بودن قانون محرومیت تماشاگران گفت: کمیته انضباطی مستقل عمل می‌کند و آن‌ها هم طبق آیین‌نامه‌ها رفتار می‌کنند. من خودم هم شخصا موافق محروم کردن تماشاگران نیستم اما اگر مشکل قانونی در آیین‌نامه‌ها وجود دارد باید از طریق قانونی حل شود.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا تجهیزات تمرینی هم برای تیم ملی خریداری شده، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین