کد خبر: ۲۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

روزنامه فلسطینی:انفجار اقامتگاه سفیر ایران به دستور ریاض بود

این محافل دیپلماتیک گفتند انفجاری که اقامتگاه سفیر ایران را در صنعا مورد هدف قرار داد، بوسیله گروهی تروریستی که دستورات عربستان را دریافت می‎کند، اجرایی شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه فلسطینی المنار به نقل از محافل دیپلماتیک فاش کرد انفجار اخیر در مقابل اقامتگاه سفیر ایران در صنعا به دستور ریاض صورت گرفت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛پایگاه الکترونیکی روزنامه المنار فلسطین در مطلبی نوشت: رژیم سعودی همچنان به اقدامات تخریب‎کارانه و تروریستی خود در صحنه یمن همزمان با رد دخالت داخلی در امور این کشور ادامه می‎دهد.
 
المنار با اشاره به اینکه رژیم سعودی در صدد تبدیل یمن به برکه‎ای از خون است، افزود: این سیاست در برنامه و نقشه‌های عربستان برای تجزیه ملت و اراضی یمن است که در راستای اجرای توصیه‎های واشنگتن برای تغییر نقشه منطقه صورت می‎گیرد.
 
در همین حال محافل دیپلماتیک در مصاحبه با المنار تاکید کردند که مخالفت مردمی با سیاست‎های مخرب رژیم سعودی در صحنه یمن این رژیم را به سوی افزایش پمپاژ پول و سلاح به داخل یمن و تجهیز گروه‎های تروریستی با همکاری گروه تروریستی القاعده با هدف عملیات در استان‎های یمن و ایجاد هرج و مرج و بی‎ثباتی در این کشور سوق داده است.
 
این محافل دیپلماتیک گفتند انفجاری که اقامتگاه سفیر ایران را در صنعا مورد هدف قرار داد، بوسیله گروهی تروریستی که دستورات عربستان را دریافت می‎کند، اجرایی شد.
 
این محافل وقوع عملیات‎های تروریستی جدید بر ضد رهبران، نهادها و هیئت‎های دیپلماتیکی که مخالف سیاست‎های حکام عربستانی که از آرامش در یمن بیم دارند، بعید نداستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین