آفتابنیوز : آفتاب: در این بازدید، رییس مجمع تشکلهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گزارشی از روند آمادهسازی نمایشگاه ارایه کرد.
محمدرضا طلایی گفت: برخی بر این عقیده بودند که امسال این نمایشگاه برگزار نخواهد شد، با این حال ما توانستیم ظرف مدت کوتاهی این نمایشگاه را بر پا کنیم.
لازم به ذکر است بیستمین نمایشگاه الکامپ از 16 تا 19 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران پذیرای علاقهمندان حوزه الکترونیک و آیتی است.
غرفههای الکامپ بیستم ارزیابی میشوند
غرفههای شرکتکننده در بیستمین نمایشگاه الکامپ رتبهبندی شده و در نهایت غرفههای برتر معرفی میشوند؛ در این رتبهبندی از تجارب حاصل شده از رتبهبندی غرفههای دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال استفاده میشود.
مدیر سامانه جامع رتبهبندی فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانههای دیجیتال ایران در گفتو گو با ایسنا گفت: غرفههای الکامپ بیستم با بررسی شاخصهایی چون نظر بازدیدکنندگان، نظر ارزیابان بیرونی و نظر غرفهداران ارزیابی میشود.
فرشید شکرخدایی افزود: هدف اصلی این رتبهبندی آگاهی شرکتکنندگان از نحوه کیفیت خدمات ارایه شده خویش، نقاط قوت و ایجاد فرصتی مناسب جهت حضور حرفهای و اثربخش در نمایشگاههای آتی است.
مدیر سامانه جامع رتبهبندی فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانههای دیجیتال، ایجاد تمایز میان فعالان حوزه ICT از طریق به کارگیری روشهای علمی و عادلانه ارزیابی، تسهیل روابط تجاری داخلی و بینالمللی از طریق اطلاعرسانی مناسب در ارتباط با رتبه فعالان حوزه ICT و فراهم کردن بستر قابل اعتماد برای اعطای امتیازات ویژه به رتبههای برتر را از اهداف این سامانه خواند.
وی توضیح داد: این سامانه با توجه به اهمیت موضوع توسعه فعالیتهای حرفهای و زیربنایی در حوزه ICT و به منظور اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی با عنوان واگذاری فعالیتها و بنگاههای دولتی به بخش غیردولتی مردادماه امسال آغاز به کار کرد.
شکرخدایی تاکید کرد: رتبهبندی، راهکار توسعه اقتصادی و اجتماعی است و موتور محرک کسب و کار سالم و قانونی است؛ به شرط آنکه رفتار ما و مسئولان و جامعه با توجه به مدل رتبهبندی و رتبهبندی انجام شده و دقت و صحت ارزیابیها متناسب و هماهنگ تغییر کند.