پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۲۷۴۶۵۶
۱۴:۳۱
۱۳۹۳/۰۹/۱۶

جلسه مهاجم استقلال با افشارزاده

مهاجم تیم فوتبال استقلال با حضور در محل این باشگاه جلسه‌ای با بهرام افشارزاده برگزار کرد.
۱۴:۳۱
۱۳۹۳/۰۹/۱۶
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز با حضور در محل این باشگاه جلسه‌ای را با بهرام افشارزاده برگزار کرد.

قاضی که از فصل گذشته نیز مبالغی را از استقلال طلب دارد صبح امروز به دیدار مدیرعامل استقلال رفت و برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد.

افشارزاده پس از صحبت با مهاجم استقلال به وی این نوید را داد که بعد از جلسه امروز هیأت مدیره طی یکی دو روز آتی تکلیف بازیکنان را مشخص کند.

به گزارش فارس، قاضی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از روز گذشته در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت کرده است.


گزارش خطا
ارسال پیام
captcha