کد خبر: ۲۷۵۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

کنترل گذرنامه زائران بازگشته از عتبات در ۳ ثانیه

رئیس اداره کنترل گذرنامه مرزهای کشور گفت: در بازگشت زائران تدابیری اندیشیده شده که کنترل و مهر ورود در گذرنامه در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی ۲ تا ۳ ثانیه انجام شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مجید صمدی روز شنبه در شلمچه در گفت وگوی با ایرنا، گفت:با برنامه ریزی انجام شده، زائران بازگشتی از سفر عتبات عالیات، زمان زیادی در مرز معطل نخواهند شد.

وی بابیان اینکه زائران سفر عتبات عالیات در حال بازگشت به کشور هستند، اضافه کرد: در مرز شلمچه 16 گیت ورودی برای کنترل گذرنامه زائران و ورود آنان به کشور پیش بینی شده است و چهار گیت نیز برای خروج زائران راه اندازی شده است.

صمدی ادامه داد: با توجه به حجم زائران ورودی به کشور از مرز چذابه نیز، 20 گیت و 50 گیت نیز برای زائران ورودی به کشور از مرز مهران پیش بینی شده است.

وی به زائران عتبات عالیات توصیه کرد که برای بازگشت، هیچ نگرانی نداشته باشند، چرا که تدابیر لازم برای بازگشت آنان اندیشیده شده است.

رئیس اداره کنترل گذرنامه مرزهای کشور همچنین با تجلیل از همکاری نیروی انتظامی در تامین امنیت انتظامی زائران، ادامه داد: دستگاه های امنیتی دقت لازم را در مرزها خواهند داشت و مردم هم مطمئن باشند که مشکلی ایجاد نخواهد شد و گذرنامه و مدارک هر فردی که بخواهد وارد ایران شود به راحتی کنترل می شود.

مرزهای مهران، شلمچه و چذابه از مبادی سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین