کد خبر: ۲۷۵۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

بسته بودن مرز خسروی و سومار /دستگیری تعدادی سوء استفاده‌گر در مرزهای غربی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از مسدود بودن مرزهای خسروی و سومار خبر داد و گفت: زائران نمی‌توانند از این مرزها عبور کنند و بازگشت زائران تنها از سه مرز چزابه، شلمچه و مهران امکان‌پذیر است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار قاسم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بازگشت زائران کربلای معلی از عراق و وضعیت مرزهای غربی کشورمان گفت: بازگشت زائران از سه مرز شلمچه، مهران و چزابه انجام می‌شود و مشکل خاصی در منطقه رخ نداده ضمن اینکه پلیس نیز در آماده‌باش کامل است و قرارگاه‌های تشکیل شده تا پایان عملیات بازگشت زائران دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها مشکل موجود در مرز‌های غربی بحث ترافیک و حمل و نقل است، گفت: در این خصوص نیز تدابیری اندیشیده شده و مأموران راهور درحال خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا درباره اینکه گفته می‌شود دو مرزخسروی و سومار برای بازگشت زائران بازگشایی شده است، گفت: چنین چیزی صحیح نیست، مرز خسروی به دلیل نا امنی از سمت عراق همچنان بسته است و مرز سومار نیز هنوز رسمی نشده است و به هیج عنوان این دو مرز فعالیت نخواهند کرد و همانطور که گفتم بازگشت زائران از سه مرز چزابه، مهران و شلمچه انجام خواهد شد.

دستگیری تعدادی سوء استفاده‌گر در مرزهای غربی
رضایی درباره اینکه در ایام سفر زائران به عتبات و مراحل بازگشتشان از کشور با سوء استفاده‌کنندگان برخوردی شده است، یا خیر، گفت: کسانی بودند که بخواهند از این موضوع سوء استفاده کنند و بدون مدارک لازم از کشور خارج شوند، اما عدد آن محدود بوده . این افراد گمان می‌کردند که می‌توانند با سوءاستفاده از شلوغی و بدون داشتن مدارک لازم از کشور خارج شوند که با آنان برخورد شد.

به گفته فرمانده مرزبانی ناجا، در حال حاضر تردد زمینی از سمت کشورمان به عراق جز در موارد ضروری انجام نمی‌شود و اولویت با بازگشت زائران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین