کد خبر: ۲۷۶۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

رکوردزنی آیفون 6 در عرض سه ماه

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر اپل بتواند به نیاز بازار به آیفون شش پاسخ دهد در پایان سه ماهه چهارم سال 2014 شاهد فروش بیش از 67 میلیون آیفون 6 خواهیم بود که به معنای ثبت یک رکورد تاریخی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس به نقل از اپل اینسایدر، شرکت سرمایه گذاری AlphaWise در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده که کل تقاضا برای خرید آیفون 6 در سه ماهه منتهی به دسامبر بالغ بر 67 میلیون واحد خواهد بود. این رقم بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی موسساتی همچون Katy Huberty است که تقاضا برای خرید آیفون 6 را در حدود 62 میلیون واحد برآورد کرده بودند.

از سوی دیگر وال استریت هم این رقم را برابر با 63 میلیون واحد محاسبه کرده است. در زمان عرضه آیفون 5 در سال گذشته تقاضا برای آن در سه ماهه چهارم سال 2013 حدود 51 میلیون واحد بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اپل با برطرف کردن برخی ضعف‌ها در چرخه تولید آیفون 6 خواهد توانست در سه ماهه چهارم سال 2014 بین 65 تا 70 میلیون واحد آیفون شش تولید کند و لذا در مورد رفع نیاز همه کاربران به میان کافی از این گوشی ابهاماتی وجود دارد.

اپل در سه ماهه چهارم سال 2013 با فروش 51 میلیون آیفون 5 حدود 13.1 میلیارد دلار سود کرده بود و امسال نیز می تواند به رقمی بیش از این مقدار دست یابد. اگر چه در کل دنیا میزان تقاضا برای آیفون در سال جاری تفاوتی با سال گذشته ندارد، اما میزان این تقاضا در چین سه برابر شده و برزیل هم از این نظر روندی بالاتر از میزان تقاضای جهانی دارد. در مقابل تقاضا برای این گوشی در ژاپن و فرانسه کاهش یافته است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930930000562#sthash.kdXDvUTo.dpuf

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین