کد خبر: ۲۷۷۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

چمران: درباره "رضازاده" تلفن هم نکردم/ تعیین مکان‌هایی جدید برای گورستان در پایتخت

رییس شورای شهر تهران در مورد جانمایی گورستان جدید، گفت: شهرداری تهران تلاش خود را برای جانمایی جدید انجام می‌دهد و مکان‌هایی را نیز مدنظر و انتخاب کرده است. اما با توجه به تاثیرگذاری به روی قیمت، آنها را اعلام نمی‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی چمران امروز دوشنبه در نشست خبری در این مورد افزود: متاسفانه ایده ایجاد گورستان در شرق و غرب پایتخت عملی نشد، چرا که زمینی پیدا نشد که هم همسایگان راضی باشند و هم مناسب باشد.

توقف بلند مرتبه سازی در تهران
وی در ادامه با بیان اینکه بلندمرتبه سازی در تهران متوقف شده است، گفت: قانون بلند مرتبه سازی در تهران در کمیسیون ماده 5 در حال بررسی است و حتی کمیته‌ای را قالیباف با اساتید امر برگزار کرده است و در انتظار تصویب این قانون هستیم.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: ما با سیستم‌های بدون قانون و بلندمرتبه موافق نیستیم و باید مناطق خاص برای بلندمرتبه‌سازی ایجاد شود، چراکه همه مناطق ایجاد بلندمرتبه‌سازی ندارند.

درباره "رضازاده" تلفن هم نکردم
چمران در مورد علت حمایتش از ر ضازاده گفت: فکر می‌کنم حمایت من از سایر دوستان در شورا را یا فراموش کرده‌اید یا در جریان نیستید. من آن زمان برای دنیامالی با گودرزی جلسه گذاشتم اما برای رضازاده تلفن هم نکردم.

به گزارش ایسنا، رییس شورای شهر تهران افزود:‌ حتی گزارشگر صدا و سیما از من سوال پرسید و من از آنجایی که نمی‌خواستم پیغام رسانه‌ای بدهم مصاحبه نکردم.

وی گفت: برایم اعضای شورا با یکدیگر فرقی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین