کد خبر: ۲۷۸۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
تاتنهام 5 - چلسی 3؛

تعظیم آقای خاص در وایت هارت لین

تیم فوتبال چلسی با هدایت خوزه مورینو که با آقای خاص شهرت دارد در خانه تاتنهام متحمل شکست سنگین 5 بر 3 شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا؛ آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های انگلیس امشب(پنجشنبه) بین تیم های همشهری تاتنهام و چلسی در ورزشگاه وایت هارت لین شهد لندن برگزار شد.

چلسی درحالی که هم امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین است برابر همشهری و رقیب دیرینه خود ناباورانه 5 بر 3 مغلوب شد.

هرچند شاگردان آقای خاص در دقایق ابتدایی با گل دیه گو کاستا که مشکوک به آفساید بود از میزبان پیشی گرفتند اما تاتنهامی ها با بهره گیری از حرکات ترکیبی ناصرچادلی، اریکسن و هری کین از جناح چب بارها مدافعان پابه سن گذاشته آبی پشان لندن را مقهور تکنیک خود کرده و در همان نیمه نخست به 3 گل دست یافتند.

هری کین، دنی روز و توئسند گلزنان تاتنهام در این نیمه بودند تا میزبان با برتری 3 بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم تاتنهام حملات خود را از جناح چپ خود ادامه داد و هری کین با ضربه ای فنی چهارمین گل را به چلسی تحمیل کرد.

در ادامه، ادن هازارد دومین گل چلسی را به ارمغان آورد تا آبی ها به جبران امیدوار شوند اما در دقیقه 79 ناصرچادلی از ضعف خط دفاعی چلسی به خوبی بهره بود و گل پنجم را برای تیم تحت رهبری پوچه تینو به ثمر رساند.

سه دقیقه به پایان این دیدار، جان تری کاپیتان چلسی سومین گلزن تیمش بود اما این گل هم نتوانست مانعی برای شکست صدرنشین باشد.

چلسی درحالیکه 46 امتیازی باقی ماند با امتیاز و تفاضل گل همسان نسبت به منچسترسیتی و تنها برحسب گل زده بیشتر صدرنشینی را حفظ کرد.

تاتنهام نیز 34 امتیازی شد تا با صعود به رتبه پنجم جدول رده بندی امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین