کد خبر: ۲۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

فیلم‌های رضا عطاران از جشنواره حذف شد / غیبت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد

رضا عطاران در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حاضر نیست، این در حالی است که انتظار می‌رفت او با دو فیلم در این رویداد سینمایی حضور داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرآنلاین، رضا عطاران سال گذشته برای بازی در فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. این بازیگر بعد از موفقیت سال گذشته، در فیلم‌هایی چون «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم و «استراحت مطلق» ساخته عبدالرضا کاهانی مقابل دوربین رفت.

رضا عطاران  در نمایی از «استراحت مطلق» 

صحبت‌هایی که اطراف فیلم کاهانی مطرح می‌شد حکایت از آن داشت که این اثر نسبت به دیگر ساخته‌های او کاری متفاوت است و عطاران نیز در نقشی تازه نسبت به دیگر کارهایش در این فیلم ظاهر شده است. پذیرفته نشدن فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر موجب شد علاقه‌مندان به این بازیگر امکان تماشای نتیجه کار عطاران را در جشنواره نداشته باشند.

رضا عطاران در «نهنگ عنبر»

عطاران برای بازی در «نهنگ عنبر» هم دو ماه زمان گذاشت و در این فیلم دوره‌های سنی مختلف یک شخصیت را بازی کرد؛ کاری که انتظار می‌رفت بتواند در جشنواره مورد توجه واقع شود. با این همه فیلم مقدم به فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره راه نیافت تا امکان تماشای فیلم‌هایی با بازی عطاران در این دوره از جشنواره وجود نداشته باشد.

عطاران سال قبل علاوه بر «طبقه حساس» با فیلم‌های «رد کارپت» به کارگردانی خودش و همچنین «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی در جشنواره حاضر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین