کد خبر: ۲۷۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

خط و نشان خاکپور برای بازیکنان دورگه

خاکپور در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از بازیکنان دورگه در تیم امید استفاده کند و بازیکنانی مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم به این تیم دعوت می‌شوند یا نه، گفت: قطعا از تمام توانایی‌های کشور برای تیم امید استفاده خواهیم کرد. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش 2 نفر از بهترین‌های ما محسوب می‌شوند که با تمام وجود در مرحله اول و دوم از حضور این بازیکنان کمک می‌گیریم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تاکید کرد اگر بازیکنان دورگه یک سروگردن بالاتر از بازیکنان داخلی نباشند به این تیم اضافه نخواهند شد.

محمد خاکپور پس از برتری یک بر صفر تیم امید در دیدار تدارکاتی مقابل استقلال کلاک کرج گفت: سعی کردیم در این مدت کوتاه همفکری خوبی با کادرفنی داشته باشیم تا تمام بازیکنان شایسته را به تیم امید اضافه کنیم. شاید نتوان تمام بازیکنان شایسته را به اردو آورد اما تلاش خواهیم کرد تا بضاعت تیم امید را از نزدیک ببینیم و بهترین‌ها را از بین آنها گلچین کنیم.

وی افزود: اولین اردوی ما در کیش برگزار شد که بازیکنان باتجربه‌ای را در این اردو زیرنظر گرفتیم. در مرحله بعدی نیز آن دسته از بازیکنانی که در لیگ برتر دقایق بازی‌شان بالا بود را به اردو آوردیم که بین این بازیکنان استعدادهای خوبی را دیدیم. این بازیکنان اکنون گزینش شده‌اند و در مرحله سوم نیز بازیکنان امید حاضر در لیگ یک و شهرستان‌ها را دعوت کرده‌ایم تا آنها را نیز از نزدیک زیر نظر داشته باشیم. استعداد در فوتبال ما بسیار زیاد است که اگر دقت شود و روی این استعدادها کار کنیم می‌توانیم تیم قدرتمندی ساخت و ما سعی خواهیم کرد از این 3 اردو بهترین تیم را به مسابقات مقدماتی المپیک ببریم.

سرمربی تیم امید درباره حضور محمد تقوی و محمد مایلی‌کهن در کادرفنی تیم امید گفت: تمام سعی من این بوده که تلفیقی از تجربه، جوانی و علم را در تیم امید جمع کنم تا این تیم را به جایی که لیاقتش را دارد برسانیم. زمان زیادی نداریم اما با تجربه‌ای که دوستان بنده مانند آقای مایلی‌کهن، تقوی، طباطبایی، صالح، عزیزیان و سایر اعضای کادرفنی دارند که اکثر آنها در تیم‌های باشگاهی یا ملی سرمربی بوده‌اند می‌توانیم این زمان کم را جبران کنیم. سعی کرده‌ام این تلفیق در کادرفنی به جایی برسد که به جوانان حاضر در تیم امید کمک کند.

خاکپور با بیان اینکه در 3 اردوی تیم امید 110 بازیکن توسط کادرفنی زیرنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از بین 110 بازیکنی که دیده‌ایم فقط 25 یا 26 بازیکن را می‌توانیم در لیست نهایی قرار دهیم و سعی می‌کنیم آنهایی که شایستگی بیشتری داشته‌اند و به معنای بهتر کیفیت لازم را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک دارند را به تیم امید بیاوریم. انتخاب ما به این معنا نیست که تمام بضاعت فوتبال امید کشورمان را دعوت کرده‌ایم و مطمئنا با شروع رقابت‌های لیگ و مسابقات امید‌ها تمامی بازیکنان را زیر نظر خواهیم گرفت و اگر بازیکن شایسته‌ای وجود داشته باشد درهای تیم امید باز خواهد بود و این بازیکنان را به اردو دعوت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: تیم امید برای من، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و هیچ نهاد دیگری نیست بلکه این تیم برای مردم است و ما هم برای خوشحالی این مردم تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص اضافه شدن امیر حاج‌قاسم و سعید عزیزیان به کادرفنی تیم امید اظهار داشت: حاج‌قاسم مدرک معتبر بدنسازی دارد و در تیم‌های مختلف فوتبال هم کار کرده است. عزیزیان هم به عنوان مربی دروازه‌بانی به تیم ما اضافه شده و این دو نفر می‌توانند کمک زیادی به پیشرفت تیم امید کنند.

خاکپور در پاسخ به این سوال که این 2 مربی چه زمانی به تمرینات تیم امید اضافه خواهند شد، گفت: حاج‌قاسم از روز گذشته به ما اضافه شد اما امروز به این دلیل که امتحان داشت اجازه گرفت و به ساری رفت. او امشب به تهران بازمی‌گردد و از فرد دوباره در تمرینات شرکت خواهد کرد. سعید عزیزیان هم از 3 روز پیش در تمرینات ما حاضر شده است.

وی درباره اینکه لیست بازیکنانی که به اردوی عمان می‌روند چه زمانی اعلام خواهد شد، عنوان کرد: اسامی بازیکنانی که به اردوی عمان می‌روند، را امشب اعلام می‌کنیم تا بازیکنان 16 دی‌ماه به اردو بیایند و روز 17 دی به سمت این کشور حرکت کنیم.

خاکپور با اشاره به اینکه بازیکنان دعوت شده به اردوی عمان تاکنون مشکل خروجی نداشته‌اند، افزود: حبیب کاشانی وضعیت بازیکنان دعوت شده به اردوی عمان را پیگیری کرده و با استعلامی که گرفته شده و نامه‌نگاری‌هایی که صورت گرفته هیچ کدام از این بازیکنان مشکل خروجی ندارند. برای این اردو از بازیکنانی که در سومین مرحله اردوی ما حضور داشتند دعوت نشده چون نمی‌توانستیم از بین بهترین‌های این اردو برای بازیکنی ویزا بگیریم اما مطمئنا بهترین‌های اردوی سوم ما به اردوی ترکیه دعوت خواهند شد و بعد از بازگشت از ترکیه نیز لیست نهایی‌مان را اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: متاسفانه به این علت که لیگ ما به زودی آغاز خواهد شد نمی‌توانیم در مراحل بعدی اردوهای‌مان را با تمام بازیکنان برگزار کنیم، اما می‌خواهم به تمرینات تمام تیم‌ها سر بزنم و تعامل خوبی با سرمربیان لیگ برتر داشته باشم. باید ارتباط‌مان با تیم‌های لیگ برتری و مربیان تنگاتنگ باشد و از آنها بخواهم بازیکنان مدنظر ما را در بهترین شرایط و آمادگی کامل نگه دارند تا بتوانیم امید قدرتمندی را تشکیل دهیم.

خاکپور در خصوص اینکه چرا کادرفنی تیم امید تعداد نفرات زیادی را دارد، گفت: در حقیقت مثالی که برای بچه‌های خودم را می‌زنم را باید در خصوص خودم نیز استفاده کنم. من تمامی مسائل را تجربه نکرده‌ام و به همین دلیل باید نفرات باتجربه‌ای را در کادرفنی داشته باشیم چون برای ما فرصت آزمون و خطا نیست و به همین دلیل سعی کردم آنهایی که تجربه کار بالایی دارند را به تیم بیاوریم تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که تیم امید در اردوی عمان چند بازی دوستانه برگزار خواهد کرد اظهار داشت: در این اردو به دعوت فدراسیون عمان می‌رویم و فقط یک بازی دوستانه زیر 22 سال این کشور انجام خواهیم داد. این اردو 4 روز بیشتر نیست و فقط فرصت انجام یک بازی را داریم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه به عنوان یکی از بازیکنان خاطره‌ساز دیدار با استرالیا است و اکنون که تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا به این کشور سفر کرده چه توصیه‌ای برای بازیکنان تیم ملی دارد، گفت: امیدوارم آرزوی قهرمان شدن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در مسابقات امسال برآورده شود. هر تیمی که تشکیل می‌شود برای رسیدن به موفقیت می‌جنگد و امیدوارم تیم ملی به موفقیت کامل برسد.

خاکپور اضافه کرد: بالا رفتن پرچم ایران افتخار همه ماست و قهرمان شدن ما آرزوی من هم است. توصیه‌ام به جوانانی که در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور دارند، این است که بدانند یک ملت با پیروزی‌های آنها خوشحال می‌شود و ممکن است که یک ملت هم با شکست آنها غمگین شود. این بازیکنان باید تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند و تمام توانایی خود را بگذارند تا ملت ایران خوشحال شود.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از بازیکنان دورگه در تیم امید استفاده کند و بازیکنانی مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم به این تیم دعوت می‌شوند یا نه، گفت: قطعا از تمام توانایی‌های کشور برای تیم امید استفاده خواهیم کرد. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش 2 نفر از بهترین‌های ما محسوب می‌شوند که با تمام وجود در مرحله اول و دوم از حضور این بازیکنان کمک می‌گیریم. در خصوص بازیکنان دورگه نیز اعتقادم این است که حتما این دسته از بازیکنان باید یک سروگردن بالاتر از بازیکنان داخلی باشند و اگر هم سطح بازیکنان خودمان باشند به تیم امید اضافه نمی‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین