کد خبر: ۲۷۸۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

طنز / کلاه قرمزی و پسر خاله و پسرعمه/ پروانه نمايش ميديم اما پيشاپيش از عدم اكران آن عذرخواهي ميكنيم

پسر عمه ها در جبهه اي واحد تحت عنوان " جبهه پسرخالگان و عمگان سراسر كشور" به مقابله با پديده زشت شفافيت خبري در لحظه (!) خواهند پرداخت . گفته مي شود " كلاه قرمزي " و "پسر خاله " نيز قصد ساخت فيلمي بر همين اساس را داشتند كه معاونت محترم سينمايي اعلام كرد :" پروانه نمايش ميديم اما پيشاپيش از عدم اكران آن عذر خواهي ميكنيم ".
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا احمدی در خبرآنلاین نوشت: "........  يعني همه مردم با هم از آمار و ارقام و طرح هاي اقتصادي در يك لحظه با خبر شوند. چون اينجا پسر خاله و پسر عمه نداريم. "از متن سخنراني ديروز  رياست محترم جمهور

 در پي اظهارات خيلي اخير رياست جمهور محترم ، جمعي از پسر خاله ها و پسر عمه هاي مقيم مركز بهمراه برخي از بستگان آن سوي آبادي شان... جلوي نهاد رياست جمهوري تجمع اعتراض آميزي را بر پا داشته اند و از رييس جمهور محترم خواسته اند اسامي كليه پسر خاله ها و پسر عمه ها ي مورد نظر را رسما" اعلام نمايند تا ثابت شود كه ايشان در فهرست مذكور نيستند. همچنين پسر خاله ها و پسر عمه هاي پروژه ي  سفلي نيز ظهر ديروز در تجمع اعتراض آميزي اعلام كردند" ما نيستيم " !

امروز نيز برادراني از پشت كوه هاي بلند كه همه با هم  خويشاوند و پسر خاله و پسر عمه مي باشند ضمن آپلود يك پست در "شبكه اجتماعي اسمشو نيار " .. خطاب به رييس دولت گفتند: " .... هر آمار و ارقامي كه مصلحت مي دانيد اعلام كنيد ما را باكي نيست و ايل و طايفه ي ما را حساب پاك است و مضافا" .. ما از اون بيد ها نمي باشيم كه با اين باد ها بلرزيم" .

خبرنگار اخبار" بيست و خرده اي دقيقه"  نيز كه به تازگي از" اون ور" آمده بود در اين بخش خبري گزارش مشروحي تهيه ديد كه يك وجب روغن روش بود و در پايان اين سئوال را از سوي پسر خاله ها و پسر عمه ها ي" اون ور"  مطرح كرد كه :" به ما كه رسيد آسمان چشه ؟!! " .

در هر صورت واكنش ها به اين موضوع ادامه دارد و به نقل از محافل خبري عنوان شده كه به زودي تمام پسر خاله ها و

پسر عمه ها در جبهه اي واحد تحت عنوان " جبهه پسرخالگان و عمگان سراسر كشور"  به مقابله با پديده زشت شفافيت خبري در لحظه (!) خواهند پرداخت . گفته مي شود " كلاه قرمزي " و "پسر خاله " نيز قصد ساخت فيلمي بر همين اساس را داشتند كه معاونت محترم سينمايي اعلام كرد :" پروانه نمايش ميديم اما  پيشاپيش از عدم اكران آن عذر خواهي ميكنيم ".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین