کد خبر: ۲۷۹۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

مسافران پرواز اصفهان - مشهد از سفر بازماندند

مسافران پرواز جمعه شب اصفهان به مشهد، پس از چهار ساعت تاخیر، از سفر بازماندند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا و به نقل از مسافران، شب گذشته پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره 390 که قرار بود ساعت 20:10 از اصفهان به مشهد برود، لغو شد.

با وجود آنکه علت لغو پرواز شرایط نامساعد جوی فرودگاه مشهد عنوان شد ولی مسافران تا ساعت 12 در فرودگاه سرگردان بودند و سپس مسوولان فرودگاه از آنها خواستند که به منزل بروند.

این در حالیست که بسیاری از مسافران برای کارهای ضروری عازم مشهد بودند ولی فرودگاه و آژانس های پرواز در قبال لغو سفر هیچ تعهدی برای هماهنگی آنها برای اولین پرواز روز بعد نکردند.

در این حال یک مسوول فرودگاه اصفهان با تایید لغو پرواز شب گذشته اصفهان به مشهد به دلیل مه گرفتگی فرودگاه مقصد اظهار کرد: مسوولان برای تامین جایگزین این پرواز در امروز(شنبه) اقدام کرده اند و به مسافران اطلاع رسانی می شود. 

وی تصریح کرد: به دلیل متغیر بودن شرایط جوی و احتمال فراهم شدن امکان پرواز، نمی توان در چنین مواردی که مشکل جوی بسیار جدی وجود ندارد از پیش پرواز را لغو کرد. 

یازدهم دی نیز پرواز شرکت هواپیمایی تابان در مسیر اصفهان، کیش به سبب انجام پرواز جایگزین در مسیری دیگر، با پنج ساعت و 30 دقیقه تاخیر مواجه شد. 

بسیاری از مسافران این پرواز نیز در تماس با ایرنا از سرگردانی در فرودگاه خبر دادند و این در حالی بود که علت تاخیر پرواز به مسافران اطلاع داده نشده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین