کد خبر: ۲۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

برنامه روز هفتم جام ملت های آسیا/ یوزهای ایرانی به دنبال شکار دومین پیروزی

تیم ملی فوتبال ایران برای کسب دومین پیروزی و راحت شدن خیالش از تمام آن‌چه عرب‌ها ممکن است در روز پایانی بخواهند برای ایران رقم بزنند، پنج‌شنبه در سیدنی به مصاف میزبان جام‌جهانی 2022 می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، گروه C شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا که شامل تیم‌های ملی فوتبال ایران‌، قطر، بحرین و امارات است پنج‌شنبه 25 دی رقابت‌های خود را با برگزاری دو دیدار تیم های ملی فوتبال بحرین با امارات و ایران با قطر ادامه می‌دهد.

در بازی ابتدایی تیم های ملی فوتبال بحرین و امارات ساعت 10:30 به وقت ایران در ورزشگاه کانبرا شهر کانبرا به مصاف یکدیگر می‌روند و پس از آن تیم های ملی فوتبال ایران و قطر ساعت 12:30 به وقت ایران در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

در روز اول برگزاری رقابت‌های این گروه تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با دو گل تیم ملی فوتبال بحرین را پشت سر بگذارد و تیم ملی فوتبال امارات با نتیجه پر گل 4 بر 1 تیم ملی فوتبال قطر را از پیش رو برداشت.

اماراتی‌ها تا پیش از این دیدار به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم ملی فوتبال ایران در صدر گروه قرار گرفته‌اند.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود موفق شد با دو گل احسان حاج صفی و مسعود شجاعی گربه سیاه خود در آسیا را شکست دهد. حاج صفی با یک ضربه زیبای پای راست اولین گل بازی را در وقت اضافه نیمه اول به ثمر رساند تا یکی از زیباترین گل های جام را وارد دروازه حریف کرده باشد. مسعود شجاعی نیز با یک ضربه بغل پا کرنر ارسالی توسط آندرانیک تیموریان را به گل تبدیل کرد. تیموریان سازنده هر دو گل ایران در این دیدار بود.

تیم ملی فوتبال امارات نیز در دیدار ابتدایی خود و با استفاده از عکس العمل های ضعیف دروازه بان قطری موفق شد با چهار گل حریف خود را از پیش رو بردارد مهم ترین رقیب ایران برای سرگروهی تلقی می شود. دروازه بان قطر در این دیدار بر روی هر چهار گل به ثمر رسیده مقصر بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین