کد خبر: ۲۷۹۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

کشف 552 قطعه کبوتر مسموم در شوشتر

متخلف پس از دستگیری و توقیف یک دستگاه پراید حامل 552 قطعه پرنده مردار و ذبح نشده، به مرجع قضایی شهرستان معرفی شد و در همان روز بازداشت و سیر مراحل قانونی و پیگیری قضایی آنها انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از دستگیری فردی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان به وسیله سم می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی فتحی نیا اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی شهر گوریه در پی گشت و کنترل در منطقه شعیبیه موفق به دستگیری متخلفی شدند که اقدام به صید و جمع آوری غیرمجاز 552 قطعه از انواع کبوتر، سار و لیکو به وسیله بذر گندم آغشته به سم کرده است.

وی گفت: متخلف پس از دستگیری و توقیف یک دستگاه پراید حامل 552 قطعه پرنده مردار و ذبح نشده، به مرجع قضایی شهرستان معرفی شد و در همان روز بازداشت و سیر مراحل قانونی و پیگیری قضایی آنها انجام شد.

فتحی نیا تصریح کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص استفاده از گوشت این پرندگان به مردم هشدار داده و از مردم خوزستان خواسته تا از خرید این گونه پرندگانی که نحوه صید آنها مشخص نیست، خودداری کرده و در صورت مشاهد مراتب را به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست در سطح استان گزارش دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین